Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prošlá lhůta reklamace

Od: jakub2535 odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

právě čekám na vyřízení reklamace (již třetí reklamace - avšak na poprvé vada nebyla uznána - prý byla špatně popsána) a pokud vím, zákonná lhůta na vyřízení je 30 dní. 32. den jsem napsal obchodu upomínku, že jsem nebyl informován o průběhu reklamace a že neprodleně požaduji vysvětlení. Tuto upomínku jsem psal před týdnem a nikdo se mi doposud neozval.

Co mohu ve své situaci dělat? Mohu nakráčet do prodejny a říct, že odstupuji od smlouvy? Co dělat, pokud mi nebudou chtít vyhovět (výmluvy)?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*
hodnocení

3x

Nebyl jsi informován, ale ptal jsi se? Nakráčej, zkontroluj, že je opravdu opravené, převezmi a odkráčej. Pokud opravené nebude, požaduj odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Při špatném sluchu pracovníka v prodejně lehce připomeň, že tu existuje cosi jako ČOI a SOS. Pokud ani tohle jeho sluch nezlepší, tak se na zmíněné instituce obrať.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]