Prošlá lhůta reklamace

Od: Datum: 30.06.16 16:50 odpovědí: 1 změna: 30.06.16 16:59

Dobrý den,

právě čekám na vyřízení reklamace (již třetí reklamace - avšak na poprvé vada nebyla uznána - prý byla špatně popsána) a pokud vím, zákonná lhůta na vyřízení je 30 dní. 32. den jsem napsal obchodu upomínku, že jsem nebyl informován o průběhu reklamace a že neprodleně požaduji vysvětlení. Tuto upomínku jsem psal před týdnem a nikdo se mi doposud neozval.

Co mohu ve své situaci dělat? Mohu nakráčet do prodejny a říct, že odstupuji od smlouvy? Co dělat, pokud mi nebudou chtít vyhovět (výmluvy)?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 30.06.16 16:59
avatar

Nebyl jsi informován, ale ptal jsi se? Nakráčej, zkontroluj, že je opravdu opravené, převezmi a odkráčej. Pokud opravené nebude, požaduj odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Při špatném sluchu pracovníka v prodejně lehce připomeň, že tu existuje cosi jako ČOI a SOS. Pokud ani tohle jeho sluch nezlepší, tak se na zmíněné instituce obrať.

Ohodnoceno: 3x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.