Nejste přihlášen/a.
Ahoj lidi prosím vás o radu ve výběru foťáku.
Jsem jakokdyby začátečník a chtěla bych si fotit po zábavu (např:Přírodu,zvířata,dovolená)
Myslíte,že mi tento fotoaparát bude stačit? digitalni-fotoaparaty.heu/...
já bych jen upozornil, že kompakt neudělá fotku hned, ale chvíli mu to trvá. Je těžké trefit se do okamžiku. Vyfotit třeba psa ve skoku se vám asi nepovede.
figurek:
není kompakt jako kompakt, jsou kompakty, které přestože používají zaostřování na principu měření kontrastu z výstupu snímacího čipu, tak je jejich reakční doba blízká zrcadlovce
martincalk tvrdí, že to nejde zrcadlovkou za třicet, ty zase, že kompaktem i ano. Tak jsem z toho jelen.
já to myslel spíš v kontextu rychlosti zaostření pohybujícího se objektu..
Reakce (rychlost) spouště u zrcadlovky střední třídy je samozřejmě velice slušná, ale to není nic platné, pokud AF nestihne zaostřit..
fujtajbl to jsem se lekl. Má to malý snímač, a 20 megapixelů možná bude mít smysl venku za slunného dne, pochybuji, že ve i ve stínu nebo nedejbožel za šera bude kvalita odpovídat víc než 5 mpx.
Navíc světelnost 3.2 není oslňující na krátkém ohnisku, Ta světelnost se podle všeho linerárně(spíš její odmocnina, abych byl přesný - viz průměr vs průřez) snižuje až k vražedné sedmičce.
Myslím ,že za tento foťák nemá cenu dáva víc než tisíc.
Taky jsem tím chtěl napsat, že foťák podobných kvalit (nebo k tvým nárokům) se dá pořídit za 1000-2000, i použitý.
Já bych volil Canon G1X, Panasonic LX100, Samsung NX1, Sony A7RII, Nikon P7700, Nikon J,..