Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Neuznaná reklamace telefonu

Od: marekt* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, minulý týden jsem dal reklamamovat telefon, protože začal často zamrzat a byl hodně pomalý. Před reklamací jsem zkoušel dát telefon do továrního nastavení, ale ani to nepomohlo. Dnes mi přišel mail z prodejny, cituji: "Servis vyčíslil opravu Vašeho telefonu na 400Kč z důvodu poškození aplikací třetí strany. Máme dát svolení k opravě?"

Má prodejce právo po mě požadovat peníze za opravu, i když je telefon v záruce až do ledna 2017? Děkuji za odpověď.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar dawidececk
Pokud jste na telefonu neprováděl root, jail nebo podobné úpravy, silně pochybuji že by se dal telefon nějak poškodit. Více info nenapsali?
marekt*
hodnocení

ne, root ani nic jiného jsem nedělal. Domnívám se, že spolu s nějakou aktualizací se do telefonu stáhlo něco, co to takto zpomalovalo. Nicméně v telefonu byly jen aplikace z google play, tak mi to právě příjde divné. Jinak před reklamací jsem to dával do toho továrního nastavení a i s tím měl telefon problém, jak byl zpomalený, aby se tam k tomu člověk proklikal. Tovární nastavení jsem dával 3x, nepomohlo, tak jsem reklamoval.

Napsali jen to co jsem psal...

 

hk
hodnocení

0x

Pokud jste před reklamací provedl tovární nastavení, pak nemohla v mobilu být žádná aplikace třetí strany!


doplněno 20.04.16 11:05:

Napište o jaký telefon se jedná a kde jste ho reklamoval.

 

hodnocení

0x
avatar wlezley

Zavolejte do servisu o jaké poškození se jedná. Pokud jste neinstaloval nebo nějak neupravoval (root, odblokace atp.) originál software, není důvod jim platit nic.

 

marekt*
hodnocení

Kontaktoval jsem prodejce a zaslali mi vyjádření servisu:

Toto vyjadreni mame z distribuce:

"Dobrý den,

do mobilního telefonu se dostal tzv. malware (jedná se o typ útoku hackery) – tento SW sbírá osobní údaje zákazníka z telefonu + má další úkoly a hlavně oprávnění cokoliv s telefonem dělat, proto se poté systém zasekává, hřeje se (vyšší spotřeba energie, dat, atd.)

Toto si do mobilního telefonu "natáhl" zákazník sám nejspíše s nějakou aplikací, kterou instaloval a musel odkliknout, že souhlasí s instalací.

Žádná z těchto nebezpečných aplikací se do telefonu nenainstaluje sama, ale vždy s něčím a vždy se souhlasem zákazníka.

Tudíž se rozhodně nejednalo o aktualize straaci SW zny výrobce, ale o instalaci výše zmíněné aplikace, která byla do telefonu zákazníkem zatažena.

Bude toto vysvětlení stačit?"

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]