Neuznaná reklamace telefonu

Od: Datum: 20.04.16 10:58 odpovědí: 5 změna: 21.04.16 13:32

Dobrý den, minulý týden jsem dal reklamamovat telefon, protože začal často zamrzat a byl hodně pomalý. Před reklamací jsem zkoušel dát telefon do továrního nastavení, ale ani to nepomohlo. Dnes mi přišel mail z prodejny, cituji: "Servis vyčíslil opravu Vašeho telefonu na 400Kč z důvodu poškození aplikací třetí strany. Máme dát svolení k opravě?"

Má prodejce právo po mě požadovat peníze za opravu, i když je telefon v záruce až do ledna 2017? Děkuji za odpověď.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.04.16 11:00
avatar
Pokud jste na telefonu neprováděl root, jail nebo podobné úpravy, silně pochybuji že by se dal telefon nějak poškodit. Více info nenapsali?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: marekt
Datum: 20.04.16 11:06

ne, root ani nic jiného jsem nedělal. Domnívám se, že spolu s nějakou aktualizací se do telefonu stáhlo něco, co to takto zpomalovalo. Nicméně v telefonu byly jen aplikace z google play, tak mi to právě příjde divné. Jinak před reklamací jsem to dával do toho továrního nastavení a i s tím měl telefon problém, jak byl zpomalený, aby se tam k tomu člověk proklikal. Tovární nastavení jsem dával 3x, nepomohlo, tak jsem reklamoval.

Napsali jen to co jsem psal...

Od: hk
Datum: 20.04.16 11:01

Pokud jste před reklamací provedl tovární nastavení, pak nemohla v mobilu být žádná aplikace třetí strany!


doplněno 20.04.16 11:05:

Napište o jaký telefon se jedná a kde jste ho reklamoval.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.04.16 11:03
avatar

Zavolejte do servisu o jaké poškození se jedná. Pokud jste neinstaloval nebo nějak neupravoval (root, odblokace atp.) originál software, není důvod jim platit nic.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: marekt
Datum: 21.04.16 13:32

Kontaktoval jsem prodejce a zaslali mi vyjádření servisu:

Toto vyjadreni mame z distribuce:

"Dobrý den,

do mobilního telefonu se dostal tzv. malware (jedná se o typ útoku hackery) – tento SW sbírá osobní údaje zákazníka z telefonu + má další úkoly a hlavně oprávnění cokoliv s telefonem dělat, proto se poté systém zasekává, hřeje se (vyšší spotřeba energie, dat, atd.)

Toto si do mobilního telefonu "natáhl" zákazník sám nejspíše s nějakou aplikací, kterou instaloval a musel odkliknout, že souhlasí s instalací.

Žádná z těchto nebezpečných aplikací se do telefonu nenainstaluje sama, ale vždy s něčím a vždy se souhlasem zákazníka.

Tudíž se rozhodně nejednalo o aktualize straaci SW zny výrobce, ale o instalaci výše zmíněné aplikace, která byla do telefonu zákazníkem zatažena.

Bude toto vysvětlení stačit?"

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.