Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

LED kruh na focení

Od: gledy odpovědí: 12 změna:

Zdravím,

potřeboval bych poradit s domácí kutilskou prací :)

V Praze jsem u jednoho párty fotografa viděl ledkový kruh o průměru cca 1 metr, kterým si nasvítil objekty, které fotil.

Konstrukce asi plastová, led pásky v liště a na kruhu měl umístěnou krabičku (zřejmě s trafem a baterkama), kterou to zapínal a vypínal dle potřeby.

Moje otázka teda zní, jak si tohle vyrobit? Aby pásky byly v kruhu a utáhla to celé jen malá krabička.

Děkuji za odpovědi :)

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hk
hodnocení

0x

Ledkový kruh o průměru metru může mít spotřebu např. 200W. Tedy to utáhne jen malá krabička,

fiser22*
hodnocení

0x

Ledek kolik je třeba, a ta malá krabička byla spínaný zdroj .)

gledy
hodnocení

Děkuji.. jen bych potřeboval návod, jak tam ty ledky do toho kruhu dát a též tu lištu. Pásky i lišta jsou rovné, ale konstrukce bude kulatá. Zároveň, ta spínací krabička se dá zakoupit nebo se musí poskládat?

jentak*

Nejsem fotograf, takže se možná zeptám blbě na tu spínací krabičku. Ta ovládací krabička, která ovládá ten kruh LEDek, se synchonizuje zábleskem jako ext. blesk, nebo jinak? Nějakým dálkovým ovládáním? Nebo po drátě?

jabraka*
hodnocení

0x

Pro focení nelze použít jen obyčejné LEDky.Musí odpovídat především barevná hodnota.Pak bude osvícení bílou barvou.Kruh je tu proto,aby nevznikaly stíny.

JABRAKA

hodnocení

0x
Můžeš nakoupit smd čipy, nemusí to být jen páska. Na druhou stranu, páska se dá po pár cm stříhat. Kruh nemusí být zcela přesný, na metrovém průměru se to ztratí.

hodnocení

0x

Mohl bych vědět, co se s tímhle osvětlením dá kupříkladu fotit?

jdukolem

Asi měl na mysli makroblesk
czc.cz/...

Makroblesk o průměru jeden metr? To půjde fotit brouky do Brobdingnagu?

jabraka*

Uplatňuje se při makrofotografii.

JB