Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zhodnocení fotek

Od: glow* odpovědí: 18 změna:

Dobrý den, dnes jsem pořídil pár fotek z města a potřeboval bych poradit, co zlepšit nebo jestli jsou aspoň nějaké trošku obstojnější. Mně se teď když je vidím na monitoru moc nelíbí, fotil jsem asi s malým ISO, ale nevím, v tomhle jsem zatím docela laik. Nejsem fotograf, ale focení mě baví, a tak bych se mu chtěl, jako svému koníčku, věnovat. Mám starší kompakt už skoro 5 let (Olympus VG-120), ale plánuji si v nejbližší době koupit kompakt Sony Cyber Shot DSC-WX350 a trošku se ve focení posunout. Chtěl bych právě že foťák s čistě manuálním režimem, protože s automatem se fotit pořádně nedá.

Tady je album. Pár fotek z města, budu rád, kdybyste mi poradili co vylepšit. Díky.

glower.rajce.idnes.cz/...

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mot
hodnocení

2x
takovy vycvaky z prochazky. neni na nich vpodstate nic zajimaveho. ostre svetlo - velke kontrasty a pak jsou domy vepredu tmave a neni nic videt. stejne tak to protisvetlo.
jediny + je, ze tam nejsou skoro zadni lide:)
glow*
hodnocení

Jo, jen takový výcvaky, já se pokoušel právě o tu kompozici a tak. Se clonou nešlo nic pořádně dělat.

ladinpraha*
hodnocení

1x

Jsem amatér, když fotím, tak mi nejde o nějakou extra kvalitu, ale o to, aby na fotce bylo to, co chci skutečně vyfotit. Tvoje fotografie mi připomínají záběry z autokamery nebo prostě namíření objektivu kamsi do prostoru a děj se vůle páně. I s telefonem se dají udělat mnohem lepší fotografie.

glow*
hodnocení

Jojo, máte pravdu, bral jsem to trošku hopem, nicméně díky :)

fastcrash*
hodnocení

0x

jestli se chceš posunout tak nekupuj kompakt ale kup si zrcadlovku *hej*

glow*
hodnocení

Zrcadlovku? No, já myslím, že se dá pěkně fotit i s kvalitním kompaktem.

vsjdndvj
hodnocení

0x
Tuhle příšerně nezajimavou kompozici a nezajímavé záběry nezachrani sebelepší foťák. Je to jako když dítě dostane do ruky foťák a náhodně nacvaka nějaké fotky.
glow*