Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěl bych sloupová repro do obyváku 40m2, pouze pro poslech hudby. Jsem začátečník, průměrný posluchač a nevím jaká vybrat. Stačí 2-pásmová? V čem budou 3 pásmová lepší? Poznám rozdíl jako průměrný posluchač? Jaká by byla pro mne vhodnější? Hudba se bude poslouchat převážně z FM radia receiveru a pokud to bude umožňovat receiver tak i z youtubu. Bavíme se o kompletu do 25.000. např.MAGNAT Monitor Supreme 2002 a k tomu nějaký receiver který podporuje se dostat na ten youtube. Klidně doporučte nějaký jiný komplet. Děkuji
Dobrý den, za mě jednoznačně repro třípásmová a bez subwooferu. Získáte přirozenější basovou složku, kterou z dvoupásmové repro soustavy nedostanete.
Také mám repro Magnat (Quantum, výroba Německo, záruka 5 let) a mohu je doporučit. Zdravím!
Za své praxe jsem měl možnost posuzovat mnoho reprosoustav i amatérské konstrukce.Dokonce i ve zkušebně Tesly ve Val Mezříči.Mohu říci,,že existují možnosti vyladění dvoupásmovek tak,že poslechově předčí i profesionální třípásmovky.
Pokud se týče dvoupásmovek,doplněných SW,je to náhradní řešení poslechu stereohudby.Ušetří to místo,satelity mohou být menší a subwoofer nahradí basovou složku,protože basy se nešíří až tak směrové,tvoří poslechové pole,.
Nejlepší poslech bývá z dvoupásmovek,které jsou konstruovány s basreflexem,tedy v podstatě je basová složka posílena zpětným příjmem basového reproduktoru,která vychází z laděného otvoru reprobedny.
Nejlepší a nejkvalitnější poslech hudby je samozřejmě ze třípásmových reprosoustav,které jsou dostatečně rozměrné s basovým systémem s velkým reproduktorem.Samozřejmě je nutná dokonale vyladěná vyhýbka,.
JABRAKA
Repro s aktivním subwooferem k tomu. Je to naprosto jiný poslech než váš původní dotaz.
Nebo toto:
Bez subwooferu je zvuk nevýrazný.