Sloupové repro - 2-pásmové nebo 3-pásmové

Od: Datum: 23.03.16 19:10 odpovědí: 5 změna: 24.03.16 11:51

Dobrý den, chtěl bych sloupová repro do obyváku 40m2, pouze pro poslech hudby. Jsem začátečník, průměrný posluchač a nevím jaká vybrat. Stačí 2-pásmová? V čem budou 3 pásmová lepší? Poznám rozdíl jako průměrný posluchač? Jaká by byla pro mne vhodnější? Hudba se bude poslouchat převážně z FM radia receiveru a pokud to bude umožňovat receiver tak i z youtubu. Bavíme se o kompletu do 25.000. např.MAGNAT Monitor Supreme 2002 a k tomu nějaký receiver který podporuje se dostat na ten youtube. Klidně doporučte nějaký jiný komplet. Děkuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 23.03.16 19:16

Dobrý den, za mě jednoznačně repro třípásmová a bez subwooferu. Získáte přirozenější basovou složku, kterou z dvoupásmové repro soustavy nedostanete.

Také mám repro Magnat (Quantum, výroba Německo, záruka 5 let) a mohu je doporučit. Zdravím!

Ohodnoceno: 4x

Od: jenda2
Datum: 23.03.16 19:20

https://www.alza.cz/yamaha-ht…YOfmNWRrb6pfoFXOFzBoCC7_w_wcB

Repro s aktivním subwooferem k tomu. Je to naprosto jiný poslech než váš původní dotaz.

Nebo toto:

https://www.alza.cz/onkyo-ht-s5805-cerny-d2770785.htm?o=8

Bez subwooferu je zvuk nevýrazný.

Ohodnoceno: 0x

Od: jofa®
Datum: 23.03.16 22:14