Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Poštou přišla rozbitá tv

Od: bert odpovědí: 10 změna:

Nechal jsem si poslat poštou televizi ale když přišla tak byla uplně rozbitá obrazovka co mám dělat? I na balíku bylo napsáno křehké.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pohanka*
hodnocení

2x

Protože jsem na poště pracovala, tak si myslím, že televize byla nedostatečně zabalená a nebyla v pevném obalu. Jinak jak nakládají zaměstnanci s balíky je vidět na mnohých odkazech a i byly přímo ukázky v televizi /dotyční byli vyhozeni/. Nevíme, kdo Vám televizi posílal, jestli firma, nebo soukromník, nějaký jedinec z bazaru, ale je též varianta, že televize byla poškozena již dříve před balení, s úmyslem vymoci na poště odškodnění. Tím Vás nenapadám, jenom uporňuji, že i takoví vykuci se objevují a chtějí se na poště zahojit.

 

remisak*
hodnocení

1x

Poštou bych si po zkušenostech nenechal poslat ani papír na WC.

Jediné řešení je, po převzetí zásilky na místě skontrolovat obsah, doma už je pozdě, tak zní odpověď pošty.

Po této zkušenosti řeším vše přes Zásilkovnu.

Ano, to je taky pravda, že to vůbec uznat nemusejí, kontrola musí být provedena při převzetí. (v případě televize a dalších větších předmětů je to nedomyšlený, ale mohl jste televizi upustit na zem po příchodu domů z pošty)

mot
a vite,ze se pres zasilkovnuu nesmi prepravovat zadny krehky veci?:) asi by vam to kompenzoval ten eshop, mozna teda...

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Předpokládám že budete hned informovat odesílatele a dále se řídit jeho informací. Pravděpodobně odesílatel bude řešit reklamaci u přepravní firmy (pošty).


doplněno 04.03.16 14:46:

Co se týče firem kteří zasílají takto zboží, na 99% najdete v jejich podmínkách, že v případě rozbité zásilky máte informovat ihned je.

 

hodnocení

0x

Zdravím, do DVOU pracovních dní je nutno reklamovat na poště. Celý balík včetně tv s sebou, sepsat reklamaci. Nenechat se odbýt. Prodejce informujte, ale reklamaci u české pošty musíte uplatnit Vy.

Informace k reklamaci pro poštu jsou přece nalepené na balíku, mají je v centrální evidenci.

 

hodnocení

0x

Přečtěne si podmínky obchodu, kde jste nakupoval, mělo by to tam být jak postupovat. Pokud ne, volejte tam, čím dřívě, tím lépe.

 

mot
hodnocení

0x
nakonec nemusime tedy vytvaret nejake nesmyslne domenky jako nekteri, staci se podivat na stranky posty:
Reklamace zásilky
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

 

oha2av5
hodnocení

0x

Moje zkušenosti s ČP jsou takové, že zboží došlo rozbité = automaticky špatně zabalené, protože dle jejich logiky, kdyby bylo zabaleno správně, tak se nemůže rozbít. *smich*

 

cinematic*
hodnocení

0x

Užitečné informace naleznete i tady.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]