Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bezdrátový rozvod DVB-T po bytě, místo koax k

Od: tomasinho odpovědí: 3 změna:

chtěl bych se zeptat, zda - li existuje nějaká "bezdrátová krabička" nebo vysílač, abych nemusel tahat koax kabel přes celý byt. Reps. V současnosti mám v panelákovém bytě pouze jednu TV, propojenou s anténou ze zdi klasicky koax kabelem. Chtěl bych mít ale TV i v jiné místnosti, ale jak už jsem říkal, rád bych to vyřešil elegantněji, než lištou a vrtáním do panelů. Existuje něco takového? Má představa je taková, že bych si koupil rozdvojku do antény ve zdi, do té jedné zdířky bych nechal klasicky zapojený kabel pro propojení s TV, tak jak je to nyní a na druhou stranu rozdvojky bych zapojil nějakou krabičku, tu samou do té druhé plánované TV a plnilo by to funkci koax kabelu, ale bezdrátově .. :-D Jsem opravdu laik ( čehož si asi nešlo nevšimnout ) :) Každopádně předem děkuji za každou reakci !

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

fiser22*
hodnocení

0x

co vím tak nic takového snad není, ovšem, záleží kde bydlíte, pokud by to bylo někde relativně blízko vysílače mohl by vám stačit kus koaxu strčený do TV

fran56ris*
hodnocení

0x

Právě ten koaxiální kabel chrání signál před rušením . Např. vysavač, fén, mikrovlnná trouba, ale i mobil, různé chůvičky (na hlídání dětí), routery, PC a vše, co se mohlo připlést do signálu. Ostatně i kabel od zdroje k notebooku je koaxiální.

hodnocení

0x

Existují "krabičky" pro přenos videosignálu. Za nějakých 5000 Kč byste se mohl dívat na to samé, co v obýváku. Jinak asi nic není. Jen druhá anténa.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.