Kurzor na tabletu

Od: Datum: 22.02.16 16:37 odpovědí: 3 změna: 02.03.16 20:16
Dobrý den . Potřebuji od vás poradit. Na mém tabletu Lenovo Tab2 A8-50 se mi při dotyku a běžném používání obětuje takový kuzor. Tedy takový bílý puntík. Nevíte,jak to dát pryč? Tablet sem i restartovalama nic.
Díky za odpověď.:)

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.02.16 17:20
avatar

Možná to bude: Nastavení>Možnosti pro vývojáře>Zobrazit doteky

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 22.02.16 18:12
avatar

Bylo to tam od začátku, nebo až když jste si nainstaloval nějaký program? To je dost důležité.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mikitasa
Datum: 02.03.16 20:16
Až po nainstalování programu. Zdá se ale že se tablet jen nějak sekl. Po několika dnech to zmizelo. Každopádně díky za pomoc.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.