Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

CZC zrušení objednávky

Od: frantisek9565 odpovědí: 3 změna:

Zdravím, dnes jsem si objednal elektroniku v hodnotě 10000kč na czc.cz.. Po tom co přijdu domů zjistím, že by se vlastně sešly dva kusy a tak chci objednávku zrušit, jdu na jejich web a právě koukám, objednávka za půl hodiny "vyfakturována"? Zvolil jsem osobní odběr na pobočce, psal jsem jim e-mail, jestli by se dala objednávka zrušit, volal jsem na zákaznickou linku, bez úspěchu, tam mi to nikdo nebral..

Ta druhá věc už je doma, takže vracet jí je blbost
Otázka zní: Bude mi hrozit nějaký postih pokud si jednoduše objednávku nevyzvednu? (Jedná se o iPhone 5s)

popřípadně, zruší mi tu objednávku?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar gamapolis

Dobrý den.Změny a zrušení objednávky provedete po přihlášení na CZC.cz v sekci Moje CZC – Objednávky. U aktuálních objednávek můžete zboží přidávat, měnit i rušit.Tak to mají napsáno na jejich stránkách.

frantisek9565
hodnocení

Zdravím, zde se mi taková možnost neobjevila a rovnou tam bylo napsáno, že už je Vyfakturována.. Žádné editovat nebo tak něco

 

hodnocení

0x
avatar clayman
Nevyzvedavejte, jen jim napište na mail nebo zavolejte, ať ji zruší. Není to velký problém. Pro ně lepší než vyzvednout, rozbalit a vrátit do 14 dnů. Na to máte také právo.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]