Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak postupovat pri vymene pojisteneho mobilu

Od: borivoj* odpovědí: 1 změna:
Dobry den, zakoupil jsem si mobil a nechal ho v Planeu Elektru pojistit proti poskozeni za 1500,- . Tyden po koupi mi spadl na kanal pred domem, a displej vubec nereaguje. Na prodejne mi dva mladi nezkuseni prodavaci odmitli vydat novy telefon, na ktery mam narok, s tim ze se mam obratit na firmu ktera poskytuje pojistku. Jak mam postupovat, aby mi dali v Planeu novy mobil? Dekuji

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Asi nejlepší bude, obrátit se na firmu která vám poskytla pojistku. Pokud máte na pojistce Planeo Elektro, pak na ně musíte tlačit.

Přečtěte si podmínky pojištění. Tam bude co a jak dělat.

Dle jejich stránek, pokud máte pojištění na stejném dokladu jako koupi telefonu, pak máte nárok na výměnu přímo u nich.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]