Nedodané zboží

Od: Datum: 21.01.16 10:56 odpovědí: 4 změna: 21.01.16 14:17

Dobrý den,

objednala jsem si u společnosti OKAY s.r.o. dva druhy zboží. Počítačovou myš za 99kč a externí disk za cca 1500 kč. Zboží jsem zaplatila převodem, ale přišla mi pouze myš, disk ne. Na mé dotazy, kdy dostanu zboží, které mi společnost dluží, mi odpověděli ohledně čísla objednávky a tím veškerá komunikace skončila. Na další dotazy mi už společnost neodpovídá. Můžete mi poradit? Děkuji Eva Nývltová


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: luig
Datum: 21.01.16 11:05

Stále opakovaná chyba placení převodem předem a poté všichni udivení co k tomu dodat. *modla*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mot
Datum: 21.01.16 14:17
a kdyby zaplatila dobirkou,tak by to bylo v cem jiny?
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 11:10
avatar

Předpokládám, že balíček s myší přišel nepoškozen. Jelikož nevím, co vám na váš dotaz přesně odpověděli, pokud se jednalo o jednu objednávku, určitě bych dodání písemně zaurgovala a žádala vysvětlení z jakého důvodu disk nepřišel, když jste jej už zaplatila. Zrovna OKAY patří podle mě mezi solidní e-shopy, proto mě překvapil váš problém s nimi. Zřejmě se bude jednat jenom o nedorozumění.;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 11:24
avatar

840116529, to je číslo na zákaznickou linku Okay elektro. Zavolejte tam a popište svůj problém. Taky se mi nezdá, že by vás jen tak odbyli.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.