Připojení k inernetu

Od: Datum: 14.01.16 11:28 odpovědí: 12 změna: 15.01.16 05:54
avatar

Zdravím všechny..=):-P

Včera jsem si koupila LG Spirit a nejde mi připojit se na internet pomocí mobilní sítě..=/*nevi* Poradí někdo co dělám špatně?=)*hi* Prosím moc a děkuji ještě víc za odpovědi..=));)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.01.16 11:39
avatar

Máte povolena data v mobilu? Máte paušál s daty nebo jen hovory s SMS a MMS? Nebo něco jiného?


doplněno 14.01.16 11:44:

v Nastavení - Mobilní datové přenosy...a zapnout, pokud jsou vypnuté...


doplněno 14.01.16 11:46:

Tady trochu podrobněji - vyberte Android...


doplněno 14.01.16 11:46:

http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/134/a_id/1573/

Ohodnoceno: 2x
 
Od: lola®
Datum: 14.01.16 11:41
avatar

Jestli myslíte povolit mobilní sítě tak ano mám..=/*nevi* Jinak jestli to není ono tak kde to najdu?=)*hi*

Od: lola®
Datum: 14.01.16 11:45
avatar

Pokusím se to najít..=) Ale na mě je to opravdu moc chytrý telefon..=))*smich*


doplněno 14.01.16 11:49:

Super díky..=));)

Datum: 14.01.16 11:50
avatar

Použití dat můžete omezit deaktivací mobilních dat, která zabrání připojení k internetu prostřednictvím mobilní sítě. Síť Wi-Fi můžete využívat, i když jsou mobilní data deaktivována.

1.1. Aktivujte nebo deaktivujte mobilní data:

Přejeďte prstem po displeji od horní hrany telefonu směrem dolů.

Stisknutím Data tuto funkci aktivujete nebo deaktivujete.

2.2. Dokončete:

Stisknutím tlačítka Domů se vrátíte na úvodní stránku.

jinak níže @tomkk :)

pro Vodafone a LG Optimus L9 II http://pece.vodafone.cz/app/m…nebo-deaktivovat-mobilni-data pro váš telefon by to mělo být stelné, je to taky LG...pokud máte jiného operátora, tak nastavit podle něho...


doplněno 14.01.16 11:55:

nebo přímo tady http://pece.vodafone.cz/app/m…lefon-pro-pristup-na-internet

Ohodnoceno: 2x
 
Od: lola®
Datum: 14.01.16 11:56
avatar

Děkuji..=);)

Datum: 14.01.16 11:57
avatar

nemáte zač...


doplněno 14.01.16 12:36:

Až budou data funkční, dejte vědět, čím to bylo...může to někomu pomoci třeba v budoucnu...díky

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lola®
Datum: 14.01.16 12:37
avatar

Jestli mi řeknou co s tím je tak určitě..=);)

Datum: 14.01.16 11:47

Pokud jste vložila sim, na které data byla zaručeně funční, pak po vložení do nového podporovaného mobilu vám zpravidla operátor pošle konfugurační SMS, která nastaví přístupové body (někdy je potřeba ji potvrdit). Pokud se tak nestalo, musíte přístupové body nastavit ručně podle návodu na internetu pro konkrétního operátora. Pak je potřeba mít pochopitelně mobilní data v menu povolena.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lola®
Datum: 14.01.16 12:13
avatar

Stejně to nejede.. =/*zed* Jdu na operátora po práci a ať s tím něco udělají..=/*sok*

Datum: 14.01.16 14:24
avatar

Dobrý den.Klepněte na ikonu "Nastavení",dále klepněte na "Sítě"a v řádku mobilná data přepněte na zapnuto.Prstem posuňte doprava až se změní barva.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lola®
Datum: 15.01.16 05:53
avatar

To už mám, ale právě že to nejede..=/*nevi*

Od: lola®
Datum: 15.01.16 05:54
avatar

Tak jsem včera šla za O2 guru..=P Táhla jsem se přes celý město abych se dozvěděla, že má dovolenou..=/*zed* Takže jsem se nic nedozvěděla..=/

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.