Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zamítnutá reklamace

Od: jakubm odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

vlastním rok mobilní telefon Nokia Lumia 1020, používám ho jako svůj primární fotoaparát a záznamník. Po půlroce telefonu začala pískat stabilizace při nahrávání videa a zaostřování v nepříznivých podmínkách. Díky tomu se fotoaparát seká a záznam zvuku z videí je přehlušen pískáním.

Telefon jsem poslal zpět do obchodu (Max-shop.cz) na reklamaci a 8.12.2015 mi přišel email, že byl přijat. Dnes, 12.1.2016 mi telefon přišel zpět se zamítnutou reklamací, že se závady neprojevily. Je to tedy 32 kalendářních dní.

Prosím o radu co mám teď dělat? Ostatní na internetu píší, že vada je plně uznatelná. Obchod je v Liberci, tudíž vlakem se tam z Prahy nepotáhnu.

Myslíte, že má cenu se obrátit k soudnímu znalci? Telefon stál téměř 10 000,- a já teď mám akorát o měsíc záruky méně.

Děkuji za rady. Jakub

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

rocco*
hodnocení

2x

Pokud není vada způsobena z Vaší strany a telefon nadále zlobí tak opět reklamujte. Pokud vím, tak spoustu prodejců pro telefon posílají kurýra a zákazník nikam nemusí. Kamarádka dostala i náhradní telefon a to byl levnější než ten Váš.

dominikalincova*

přesně tak

jakubm
hodnocení

Děkuji za odpověď. O kurýrovi tedy nic nevím, ale telefon tam opět zašlu ve volném čase. Obchod mi už odpověděl, že mi záruka byla o ten měsíc prodloužena a že ho mám reklamovat znovu s podrobnějšími informacemi jak zjistit vadu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]