Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace telefonu

Od: michaela128* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

Prosím o radu ohledně neuznané reklamace telefonu.Po půlročním používání telefon reklamován kvůli "Pruhům na displeji".Prodejce (Elektron) tvrdí,že to je po pádu.(telefon mi opravdu nespadnul).Navíc vyfocena prasklina vzadu v rohu.Žádná prasklina tam nebyla,když jsem to tam dala,používám kryt a kryt dodávaný přímo k telefonu.Děkuji za odpovědi.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

albatros498022*
hodnocení

0x

Obrať se na Českou obchodní inspekci.

k2

V cem/jak mu tam pomuzou?

jokeer*

Zdravím,

nevím kolik telefon stál, ale jestli chcete, tak si nechte vyhotovit znalecký posudek, pokud bude mluvit ve Váš prospěch, tak za něj dostanete peníze zpátky a reklamace musí být uznána, pokud ani tak prodejce nebude chtít ustoupit, tak se ještě můžete obrátit na soud. ČOI (Česká obchodní inspekce) problémy s reklamacemi neřeší a dokonce má na svých stránkách jasně napsáno, že o problémech s reklamacemi může rozhodnou pouze soud. Myslím, že prasklina na telefonu se bude těžko dokazovat.


doplněno 09.01.16 22:58: Pokud jste telefon reklamovala na prodejně, tak by jeho stav před převzetím měl být před Vámi zdokumentován a Vy jste mohla chtít i to, aby bylo v protokolu zapsáno, že jste používala pouzdro atd., právě tím byste se mohla/měla bránit. Bude potřeba znalecký posudek a případně soud.

 

mzxy*
hodnocení

0x

požadujte písemné zamítnutí reklamace, jinak je nutné vše zdokumentovat a vyrozumět ČOI, navíc nelze vyloučit že prodejce odebírá telefony bůhvíodkud, možná prodává i falzifikáty značek, pak bych vyrozuměl celní správnu a finanční úřad...

Reklamace vy měla být řádně pdochacena, tedy písemně, nejlépe dopisem s dodejku, nebo dopsiem s porvrzením jeho převzetí adresátem...

Reklaamce by měla být zamítnuta písemně

Pokud přijdete na jakoukoliv pobočku něco reklamovat, musí být přítomen někdo, kdo s Váma reklamaci projedná...řeči o tom že není přítomen vedoucí atd jdou irelevantní. je dobrí jít tam, s dvojicí svědků...

Prodejce by měl dostat rozum a mobil vyměnit za jiný


doplněno 09.01.16 19:46:

ČOI neřeší věcné problémy s reklamacemi, tedy jednotlivé reklamace, ale řeší problémy s nezákonými postupy prodejců, proto je nutné nastudovat povinosti prodejce a práva kupujícícho a v případě jejich porušení zaměstnat ČOI...

Zpravidla pomáhá tak, že uděluje pokuty, které jsou podle závažnosti pochybení prodejce vyšší, než 5 podobných mobilů...

Také si můžete stěžovat výrobci značky, nebo mu dělat na sociálnách sítích negativní reklamu...prodejci i výrobci, pokud se nebudou chovat ke spotřebiteli slušně...

Samozřejmě pokud jde o mobil za 15 tisíc, lze podat i žalobu ale ještě předtím je nutné vyčerpat všechny mimosoudní prostředky...a mít ke všemu podklady...vše zdokumemtováno..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]