Nejste přihlášen/a.
Dobrý den , někdy koncem července jsem si zakoupil v nejmenované prodejně telefon zn. THL T6 pro začátkem lisopadu mi začalo nepatrně chrastit v reproduktoru při vyzvánění a přehrávání MP3. myslel jsem že je to chyba nahrávky (souboru) v telefonu stávalo se tak stále častěji takže jsem usoudil, že je chyba v telefonu. 30.11. 2015 jsem ho odevzdal v místě zakoupení k reklamaci. Už se blíží konec prosince a stále se mi neozvali, slyšel jsem od známých že pokud není reklamace vyřízena včas jde o lhůtu 1 měsíce můžu žádat navrácení peněz nebo vydání nového telefonu stejné značky. Chtěl jsem tedy vědět jak mám dále postupovat a čeho se můžu domáhat...? děkuji za odpověď.
Pokud marně uplynula lhůta na vyřízení reklamace, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má zákonný nárok od takovéto smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy by měl spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu podnikatele. Podnikatel je pak spotřebiteli povinen uhradit jak cenu za vadné zboží, tak i všechny účelně vynaložené náklady na reklamaci. Lhůta na vyřízení reklamace běží od chvíle, kdy spotřebitel naloží se zbožím dle instrukcí prodávajícího tak, aby vada mohla být přezkoumána. Pokud si prodávající vyžádal fotografie za účelem přezkoumání vady, začala lhůta v tomto případě běžet zasláním fotografií.
Takže napiš jim odstoupení od smlouvy, pošli, čekej. Pokud nic, tak soud...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.