Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výběr fotoaparátu

Od: tesil* odpovědí: 10 změna:

Zdravím, rád bych si nechal poradit s výběrem fotoaparátu. Jsem začátečník, zatím fotím pouze telefonem a rád bych se posunul na vyšší úroveň... fotit budu především krajinu, města, památky atd... dlouho mám vyhlídnutý tento digitalni-fotoaparaty.heu/... u kterého čekám na nejlepší povánoční cenu, ale dnes jsem si všiml tohoto digitalni-fotoaparaty.heu/... který z nich vybrat? nebo úplně jiný? děkuji předem za rozseknutí mého rozhodování :)

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
rozhodně se vyvarujte zhovadilostí typu 50xzoom. jinak na krajinu, památky a spol hledejte přístroj s širším objektivem - aspoň 28mm. pokud fotíte i uvnitř památek, tak se hodí vysoká citlivost. tady jsou ideální zrcadlovky s aps-c čipem, které oproti kompaktu tolik nešumí při vyšším iso. nemáte cenový strop, tak se radí těžko.

vilik*
hodnocení

0x

Dobrý den, z těchto určitě ten první, kvůli světelnosti objektivu a lepšímu čipu. Sice má ten druhý větší zoom, ale v ruce ho stejně neudržíte. Fotil jsem s hx60 s zoomem 30x a vím, o čem mluvím. Proto bych hx300 nekoupil a koupil bych vámi prvně zmíněný. Vy navíc máte rozdíl okolo tisícovky, tak není co řešit.

tesil*
hodnocení

děkuji, taky se k němu kloním více :)

tesil*
hodnocení

s cenou by to mělo být zhruba stejné jak u výše uvedených... max. těch 9000,- což by na zrcadlovku jednak nestačilo a jednak bych ji s sebou tahat nechtěl jelikož cestuju hodně na lehko.. ( neříkám, že ta "obluda" je bůh ví jak kompaktní, jen jsem o ní četl celkem chválu a super poměr cena/výkon tak bych snad ještě tento foťák překousl) ... sem tam bych chtěl fotit i v noci takže tuším, že něco s lepší světelností.. uvnitř budov fotit nebudu..

mrblackstar*
hodnocení

0x