Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám dotaz ohledně reklamace telefonu. Koupil jsem ho 9.9.2015. Dnes se mi úplně vybil a zkusil jsem ho dát na nabíječku. Nabíjí se vždy prvních 10s. Pak přestane a znovu zapne nabíjení za půl hodiny. Je pravda že pokud se reklamuje zboží do půl roka od koupi mám právo na vrácení peněz? Nebo pouze oprava? Děkuji
Dobrý den, ještě zkuste před nabíjením vyndat baterii z mobilu a po jejím vložení teprve nabíjet. Když je mobil zcela vybitý, tak může být problém. Ten můj zase po nabíjení nejde zapnout, tak až po manipulaci s baterií. Třeba ani reklamace nebude nutná. Zdravím!
doplněno 21.12.15 01:26:A tu manipulaci s baterií jste také zkoušel? Jinak, na Váš původní dotaz si nejsem odpovědí jistý, ale myslím, že nejdříve proběhne neúspěšná záruční oprava a až potom se vrací penize.
doplněno 21.12.15 01:33:Tak, pokud prodejce tuto informaci uvádí, tak toho zkuste využít - patrně výměnu za stejný mobil jako první variantu.
Já už vyzkoušel vše...více nabíječek...více kabelů i připojení do PC a nic. I vím že ty nabíječky fungují pro ostatní telefony.
"Je pravda že pokud se reklamuje zboží do půl roka od koupi mám právo na vrácení peněz?" Ano, ale ne tak docela, existuje výjimka, kdy jsou náklady na opravu zanedbatelné (posoudí servis) a může být zařízení opraveno i přes požadavek zákazníka na dobropis, z osobní zkušenosti tipuju, že u telefonu to bude z 99% uznáno, a např. u vestavné myčky s výměnou malého těsnění spíš ne.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.