Nejste přihlášen/a.
Jaký máte názor na značku gogen, konkrétně tuto TV. díky //www.eproton.cz/televize-gogen-tvf-39276-web-/414698.html
Mám gogena doma a jsem velmi spokojený. Někdo krizuje značku, aniž by měl zkušenost: jedna paní povídala...
Ještě se zeptám znalejších. Má vůbec cenu kupovat smart TV? Ostatní mi tak nějak tvrdí, že plnohodnotný net na tom stejně nefunguje, že ovládání je pomalé atd.. Kdo ji máte, jak je to tedy
Ale má. Philips. Moje zkušenost? Reakce na zmáčknutí jakéhokoli tlačítka je tragicky pomalá. Přepnutí programu trvá několik vteřin. Reakce na bezdrátovou myš a klávesnici zoufalost. Po zapnutí několik vteřin ověřuje, pak se teprve objeví obraz. Jediná výhoda je přehrávání filmů z vlastního serveru a možnost propojení s jakýmkoli wi-fi zařízením.
Tím nechci říct, že jsou všechny SMART TV stejné.
Špatnou. Už bych nekoupil. Předchozí TV Gogen mi odešla po třech letech. Ale to bych ještě pochopil, je to běžná noname elektronika, jen s přelepenou "značkou". Úplně stejně to dělá třeba i Philips. Co je špatné je nulová podpora. Nikdy mi z podpory Gogen v ČR ani neodpověděli na moje dotazy ohledně chyb v ovládání, a nikdy jsem se u žádného výrobku Gogen nedočkal aktualizace firmware přestože obsahoval hrubé chyby. Zdá se, že vždy koupí balík noname přístrojů bez následné podpory. Tedy koupí, prodají a konec. dál je to nezajímá. Jedinou výjimkou jsou hrubé vady, kvůli kterým jim ve velkém hrozí vracení přístrojů zákazníkem.
Všechny Gogen TV a set top boxy co jsem potkal měly problém se spolehlivosti nahrávání na pevný disk. Zezačátku to funguje, ale po cca dvou měsících to začne zlobit (přestože disk je zaplněn jen ze zlomku), odpojuje se v průběhu nahrávání, nechce se připojit po zapnutí. Kontrolní programy pak hlásí poškozený formát disku. Po přeformátování to pak zase chvíli funguje, ale po čase znova. Toto jsem třeba u Sony nikdy nezaznamenal.
Slušný výrobce má na stránkách aktuální firmware ke stažení a k němu popis změn/oprav. Gogem má jen stránku, na které vyplníte výrobní číslo a poté vám stránka vždy odpoví "K Vašemu přístroji momentálně není dostupný nový firmware nebo jste zadali nesprávné výrobní číslo." Nikdy se nedozvíte, jestli blbě píšete číslo, nebo opravdu firmware není.
Osobně Gogen a jeho zastoupení v ČR díky výše zmíněnému chování považuji prakticky za podvodníky s horší úrovní, než má ťaman z tržiště, protože ten bývá většinou vstřícný.
K TV se vyjadřovat nebudu býť jsem měl Hyundai což je totéž. Ovšem co se týče přístupu byl perfektní. Obě firmy zastupuje pan Lysak a byl tak obětavý, že nakonec obstaral i individuální Firmware a TV byla povýšena na nový model. Osem stejně tato Smart TV nezvládla Voyo a tak nám bylo umožněno skoro po dvou letech i vrátit. Akorát zbyl WiFi adaptér.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.