Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ladička- nevím jak s ní

Od: jmeno odpovědí: 8 změna:
Dobrý den,
potřebuji poradi na narozeniny jsem dostala kytaru s ladičkou a jsem uplny začátečník tak nevím jak, ladičku správně naladit... Jediné co snad vím je že tam to číslo má být 440 Hz a to písmeno by mělo být G (guitar)? Ale vůbec nevím co s těma značkama? (To podobné b viz. obrázek 2)
Omlouvám se za chyby a děkuji a odpvědi :)

Ladička- nevím jak s ní
Ladička- nevím jak s ní #2

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

440 je frekvence tónu A1, dá se regulovat mezi 430 a 450 Hz, tohle číslo vás běžně nijak nezajímá.

Pokud brnknete o strunu A, mělo by se dole na displayi ukázat A a ručička by měla směřovat doprostřed, pokud ukazuje víc, povolte strunu, pokud míň, strunu utáhněte. To samé u dalších strun (ty jsou E - H - G - D - A - E).

pokud ukazuje ladička jiný tón než je odpovídající struna, je rozladěna víc než o půltón a bude chtít ladit víc, dokud nebude ukazovat písmeno správné.

jmeno
hodnocení

A to \\\"b\\\"? A to G tam mám dobře? (Na ladičce jde totiž nastavit i C) Jinak děkuji

b je snížení o půl tónu, bb je o celý tón, bbb o tón a půl, bbbb o dva tóny. Pokud to naladíte s béčkem, znamená to, že kytara bude ve skutečnosti hrát o půl tónu níž než hrát má. Předpokládám, že to se u běžné akustické kytary nevyužívá, takže nastavte tak, aby žádné béčko na displayi nebylo (mění se tlačítkem FLAT)

jmeno
hodnocení

Mockrát děkuji:)

V anglických textech není H, ale B, a znamená to totéž, co naše H.

ale tady byla řeč o béčku jakožto předznamenání (druhá fotka, Flat tuning)

To já samozřejmě vím, jen upozorňuju uživatele, až bude hledat H a ono tam nebude.

figurek*
hodnocení

0x