Dobrý večer, na regulátoru alternátoru WNC 914 (Tesla) u felicie se mi ubrousily uhlíky. Tak jsem zakoupil regulátor IRP - 14V, který je také použitelný pro felicie. Tak jsem ho vyměnil. Teď mezi cca 2200 - 2300 ot/min prosvěcuje (problikává) kontrolka dobíjení. V krabičce jsem poté našel návod na přebuzení alternátoru, které jsem zatím neudělal. Mohla by to být ta závada prosvěcování kontrolky? ( Přebuzení se podle návodu má udělat, ale potom tedy nechápu proč alternátor nenabijí jenom při již zmíněných otáčkách?! ) Děkuji
A proč ne jen výměna uhlíků? Já tohle vždy řešil koupí jiného altelnátoru na vrakárně. Proto jsem o přebuzení jen slyšel, ale nezkoušel. Když to doporučují, udělej. Ta souvislost tam může být, protože v elektrice je možné vše, třeba volný kabel, který je v oněch otáčkách chvěje. Pamatujale jednu zásadu - začíná se tím na co jsi naposledy sáhnul.
A proč jsi ho nepřebudil? Na co čekáš? Je to otázka pár vteřin.
adam20
Nejsem si jistý zda to pak jde zase vrátit když to nebude tím
takjan*
Co je to za blbost? Vracet. Navíc při takových otáčkách to nemá vliv. A je to předbudit. Nejsou už úplně sjeté kroužky?
adam20
Co nemá při takových otáčkách vliv? Dnes jsem to přebudil a chová se to úplně stejně! JENOM asi ve 2300 ot/min slabě prosvěcuje kontrolka dobíjení mimo jiné otáčky kontrolka nesvítí. MYSLÍŠ že kdyby byly ÚPLNĚ SJETÉ KROUŽKY že by se to chovalo takto?!
takjan*
A co změřit napětrí? Volnoběh, se zátěží, bez zátěže atd
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.