Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím chtěla bych si stáhnout v mobilu nějaké aplikace, ale ukazuje mi to chybu.
DOŠLO K POTÍŽÍM SE ZPRACOVÁNÍM VAŠÍ ŽÁDOSTI. ZKUSTE TO ZNOVU POZDĚJI.
KÓD CHYBY: 80048264
Vůbec nevím co s tím, zkusila jsem i smazat nějaké aplikace pro více místa... ale nevím co dál dělat. Děkuji za odpovědi.
Mám Nokiu Lumiu 820.
Tuna sa tento váš problém popisuje: forums.windowscentral.com/... tam,aby ste sa znova prihlásili v nastaveniach do emailu účtu s tým istým prihlasovacím menom a heslo aký ste použili pri registrácii microsoft účtu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.