Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nákup vystaveného zboží

Od: martinpazdera odpovědí: 16 změna:

Dobrý den,

mám prosím nárok na slevu na vystavené zboží na prodejně? Kupoval jsem myčku, která byla vystavená, ale sleva mně byla odmítnuta s tím, že je zboží nepoškozené.

Děkuji za odpověď

Martin Pazdera

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jmhad*
hodnocení

2x

Slevy dává některý prodejce na zboží z předváděcích akcí ,třeba na veletrhu,kde mohlo být ,třeba nepatrně používáno. Zboží vystavené v prodejně či za výlohou takový charakter nemá. Tenhle rozdíl Vás asi popletl.

 

ladinpraha*
hodnocení

1x

Nemáš. Máš právo nekoupit. Jestli prodejce na vystavené zboží dá nebo nedá slevu záleží výhradně na něm.

 

hodnocení

1x
avatar jethro

Jsou obchody (např. OKAY), které mají prakticky všechno zboží vystavené na prodejně. To by měli dávat slevu na všechno?

Ano, protože se dává sleva pokud je zboží rozbalené, to je chyba zákazníků, že jim to nevadí a neozvou se.

majsterjoe*

To není žádná chyba ani povinost. Zboží zabalené vůbec být nemusí. Pochopitelně si to člověk může koupit přes nějaký eshop kde to přijde originál zabalené od výroby.

mot
a co je na zbozi jineho,kdyz je rozbalene? kdyz si v obchode vyzkousite kosili,chcete hned slevu protoze je rozbalena?

 

buss
hodnocení

0x

Ne, proč a nárok? Je přece nepoužité. To by byly např. levnější auta stojící v prodejnách, veškeré zboží, které není ve skladu, je v regálu? Jak by jinak prodávali, dle katalogu?To by me nenapadlo. Ale můžete klidně smlouvat, jen se nebát.


doplněno 26.10.15 09:25:

bmx tazatel píše o nároku!

 

hodnocení

0x

Neporušený obal zboží vždy zaručoval kompletnost a nepoškozenost zboží, pokud je rozbalené měl by solidní prodejce nějakou byť i malou slevu dát, což solidní prodejci dělají, tak si tady pište co chcete.


doplněno 26.10.15 10:09:

Samozřejmě, že pokud je robaleno před vámi a na vaše přání, tak jiné není a sleva je bezpředmětná - byl jste při rozbalování a tak víte že bylo zabalené, to už je snad jedno zdali je rozbaleno v obchodě nebo u vás doma *zed*

Ne nadarmo výrobci balí výrobky tak, aby se na první pohled a jednoduše poznalo, že obal byl otevřen.

mot
a to vam nevadi,ze je hodne velka pravdepodobnost,ze uz si tu kosili nekdo zkousel pred vami? a zase ji po zkousce zabalili? to bych taky zadal slevu.
nakonec obal neni soucasti vyrobku,takze chtit slevu je nesmysl. kdyz vracite na eshopu zbozi zabaleny v blistru,ktery nerozbailte bez zniceni, taky byste prskal, kdyby vam chteli strhnout penize za zniceny obal.

A to vrácené zboží v rozbaleném blistru prodají dál za stejnou cenu, že? *haha* Samozřejmě že ne, bude se slevou.

majsterjoe*

ale zboží balené do blistru je zcela něco jiného. Ono taky člověk dokonce může při vrácení zboží ještě doplatit za nové zabalení.

A jako v čem je to jiné? Že se blistr při rozbalení poškodí? Každé originální balení se více nebo méně poškodí, i kdyby to měla být jen lepící páska s logem výrobce.

 

mot
opakuju,obal neni soucasti vyrobku,proto nelze nic uctovat za zniceny blistr.

Nejde o zničený obal, jde o jistotu, že zboží nebylo používané a tu jistotu u zboží bez obalu nemá nikdo ;)

Co se situací, kdy zákazník si nechá zboží rozbalit a předvést (třeba i několik druhů) a nakonec si nákup rozmyslí. Na čí triko půjde sleva? Jak k tomu obchodník přijde?

Hned mě napadla možnost zneužití, kdy jdou koupit zboží dva domluvení, jeden si nechá zboží rozbalit a pak nekoupí a druhý si toto zboží koupí se slevou.

A umím si představit zboží, které vystavováním utrpí (tam je sleva oprávněná) a zboží, kterému se vystavením nic nestane. Co třeba oblečení vystavené na ramínkách ve stojanu? Taky je automaticky na slevu?

Oni snad vychcaní čecháčkové nic z přístupu slušných obchodníků, zcela běžného v civilizovaném světě, nezneužívají? *haha*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]