Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
v minulém zaměstnání jsem měl Simkartu A v duálním telefonu se Simkartou B. Simkarta A je firemní, simkarta B je osobní. žádné přesměrování hovorů u operátora jsem si nenastavoval.
Ve firmě jsem skončil, nyní však když je simkarta A nedostupná, tak je hovor přepojen na simkartu B (osobní). Ze svého telefonu nemůžu toto přesměrování ani zrušit ani blokovat.
Nějaké tipy jak na to? Díky!
Tip cislo 1: kontaktujte adminstratora telefonnich luzeb v exzamestnani s zadosti o provereni stavu presmerovani u vaseho exsluzebniho cisla a v pripade, ze je aktivni i se zadosti o zruseni. Nasledne podle vysledku bude budto vse vyreseno, nebo bude problem u vaseho cisla. Pak bych doporucoval zajit za svym operatorem s zadosti o zjisteni duvodu presmerovani a o jeho zruseni. V pripade neuspechu bych proces opakoval s vyssi prioritou (zakaznik je rozzloben). zpravidla se presmerovani tyka toho volajicihho cisla, takze firemniho.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.