Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Přesměrování hovoru

Od: radd odpovědí: 1 změna:

Zdravím,

v minulém zaměstnání jsem měl Simkartu A v duálním telefonu se Simkartou B. Simkarta A je firemní, simkarta B je osobní. žádné přesměrování hovorů u operátora jsem si nenastavoval.

Ve firmě jsem skončil, nyní však když je simkarta A nedostupná, tak je hovor přepojen na simkartu B (osobní). Ze svého telefonu nemůžu toto přesměrování ani zrušit ani blokovat.

Nějaké tipy jak na to? Díky!

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

stonek*
hodnocení

0x

Tip cislo 1: kontaktujte adminstratora telefonnich luzeb v exzamestnani s zadosti o provereni stavu presmerovani u vaseho exsluzebniho cisla a v pripade, ze je aktivni i se zadosti o zruseni. Nasledne podle vysledku bude budto vse vyreseno, nebo bude problem u vaseho cisla. Pak bych doporucoval zajit za svym operatorem s zadosti o zjisteni duvodu presmerovani a o jeho zruseni. V pripade neuspechu bych proces opakoval s vyssi prioritou (zakaznik je rozzloben). zpravidla se presmerovani tyka toho volajicihho cisla, takze firemniho.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]