Přesměrování hovoru

Od: Datum: 12.10.15 12:25 odpovědí: 1 změna: 12.10.15 15:01

Zdravím,

v minulém zaměstnání jsem měl Simkartu A v duálním telefonu se Simkartou B. Simkarta A je firemní, simkarta B je osobní. žádné přesměrování hovorů u operátora jsem si nenastavoval.

Ve firmě jsem skončil, nyní však když je simkarta A nedostupná, tak je hovor přepojen na simkartu B (osobní). Ze svého telefonu nemůžu toto přesměrování ani zrušit ani blokovat.

Nějaké tipy jak na to? Díky!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.10.15 15:01
avatar

Tip cislo 1: kontaktujte adminstratora telefonnich luzeb v exzamestnani s zadosti o provereni stavu presmerovani u vaseho exsluzebniho cisla a v pripade, ze je aktivni i se zadosti o zruseni. Nasledne podle vysledku bude budto vse vyreseno, nebo bude problem u vaseho cisla. Pak bych doporucoval zajit za svym operatorem s zadosti o zjisteni duvodu presmerovani a o jeho zruseni. V pripade neuspechu bych proces opakoval s vyssi prioritou (zakaznik je rozzloben). zpravidla se presmerovani tyka toho volajicihho cisla, takze firemniho.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.