Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace mobilu-nejde fotoaparat

Od: andrejkao* odpovědí: 4 změna:

Zdravím :)

Mám mobil samsung galaxy s5 mini už 10 měsíců, koupeny v 02 prodejně. V červenci jsem šla reklamovat, protože jsem zamrzlý a zelený displej, reklamace proběhla v pořádku. Momentálně mi nefunguje zadní fotoaparát a blesk, někdy se zahřívá a pomalů se nabijí mužu říct že vůbec. Je zapojený a hlasí se že se nabíjí, někdy zas nenabijí a pak že nabijí..pořád dokola (za noc nabiju cca 15 %). Ale když nabíjím přes USB tak to je v pořádku. 2x se sám vypnul a zapnul. Vážně bych chtěla vrátit peníze.

Mám jít mobil reklamovat?

Nevíte jak mám soubory z mobilu zalohovat?

Děkují :)

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

bruno*
hodnocení

0x

Co vlastně řešíte? Vše ukazuje na to, že je to nepovedený šmejd. Po třetí nevyřešené reklamaci máte nárok na nový kus. K zálohování poslouží data káblík připojený do pc.

 

mot
hodnocení

0x
na vraceni penez to zatim neni. fotak a blesk reklamujte, zahrivani je u mobilu bezne, stejne tak obcasny restart.
a nemate vadnou nabijecku?

 

mrsgekko*
hodnocení

0x
S5 a S5 mini mají vadu fotoaparátu, výrobce to oficiálně přiznal. Jde o chybu v hardwaru,je ho třeba vyměnit...
Ale možná nejde zrovna o tuhle vadu ve vašem případě. Mam taky s5 mini a nedávno se mi stalo to samé,pomohlo tovární nastavení na druhý pokus..
S tím přehříváním mají prý Samsungy (nejenom) problém, to mě docela štve, když mi po chvíli Hoří v ruce. Trochu pomohla aplikace ,,ochlazování,,.
Nabíjím skoro non stop, nesnáším míň než 70%, tak jsem si baterku zničila sama,jinak funguje normálně.
Zkuste reklamovat, ale pokud nebudete mít 3 reklamace se stejnou vadou, peníze vám nevrátí.
Zlatá 5110 od Nokia, prezila všechno...
A data zálohujte jednoduše, např přes účet Google, nebo stáhněte aplikaci k zálohování dat na obchode play...

 

zerik
hodnocení

0x

Jistě,že máte reklamovat. A na vrácení peněz to také může být. Viz. par. 2106 NOZ. Popř. mi zavolejte na mobil 607 920 869- Sdružení obrany spotřebitelů.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]