Reklamace mobilu-nejde fotoaparat

Od: Datum: 02.10.15 23:22 odpovědí: 4 změna: 04.10.15 10:59

Zdravím :)

Mám mobil samsung galaxy s5 mini už 10 měsíců, koupeny v 02 prodejně. V červenci jsem šla reklamovat, protože jsem zamrzlý a zelený displej, reklamace proběhla v pořádku. Momentálně mi nefunguje zadní fotoaparát a blesk, někdy se zahřívá a pomalů se nabijí mužu říct že vůbec. Je zapojený a hlasí se že se nabíjí, někdy zas nenabijí a pak že nabijí..pořád dokola (za noc nabiju cca 15 %). Ale když nabíjím přes USB tak to je v pořádku. 2x se sám vypnul a zapnul. Vážně bych chtěla vrátit peníze.

Mám jít mobil reklamovat?

Nevíte jak mám soubory z mobilu zalohovat?

Děkují :)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mot
Datum: 03.10.15 01:44
na vraceni penez to zatim neni. fotak a blesk reklamujte, zahrivani je u mobilu bezne, stejne tak obcasny restart.
a nemate vadnou nabijecku?
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.10.15 02:11
avatar
S5 a S5 mini mají vadu fotoaparátu, výrobce to oficiálně přiznal. Jde o chybu v hardwaru,je ho třeba vyměnit...
Ale možná nejde zrovna o tuhle vadu ve vašem případě. Mam taky s5 mini a nedávno se mi stalo to samé,pomohlo tovární nastavení na druhý pokus..
S tím přehříváním mají prý Samsungy (nejenom) problém, to mě docela štve, když mi po chvíli Hoří v ruce. Trochu pomohla aplikace ,,ochlazování,,.
Nabíjím skoro non stop, nesnáším míň než 70%, tak jsem si baterku zničila sama,jinak funguje normálně.
Zkuste reklamovat, ale pokud nebudete mít 3 reklamace se stejnou vadou, peníze vám nevrátí.
Zlatá 5110 od Nokia, prezila všechno...
A data zálohujte jednoduše, např přes účet Google, nebo stáhněte aplikaci k zálohování dat na obchode play...
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.10.15 23:40

Co vlastně řešíte? Vše ukazuje na to, že je to nepovedený šmejd. Po třetí nevyřešené reklamaci máte nárok na nový kus. K zálohování poslouží data káblík připojený do pc.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: zerik
Datum: 04.10.15 10:59

Jistě,že máte reklamovat. A na vrácení peněz to také může být. Viz. par. 2106 NOZ. Popř. mi zavolejte na mobil 607 920 869- Sdružení obrany spotřebitelů.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.