Nejste přihlášen/a.
Dobrý den , uvítal bych radu jak mám postupovat při zrušení pevné linky. každý mi říká něco jiného , někdo že stačí poslat doporučený dopis , O2 se začne vykrucovat a nabízet různé výhodnější tarify.
Na tomto odkazu je formulář pro odhlášení
Formulář vyplníte a odnesete do nejbližší O2 prodejny (bývalé Telepointy Českého Telecomu nebo Eurotel prodejny). Případně si zavolejte na bezplatnou linku 800 123 456, kde vám rádi sdělí poštovní adresu, kam podepsaný formulář poslat.
Veškeré kontakty vyřizuji s O2 na telefonní lince 800 123 456.I zrušení , nebo změnu služby .Protože se hovory nahrávají,pokládá to služba za potvrzení vašeho rozhodnutí.V krátké době pošlou formuláře na zrušení smlouvy,ta se odešle na udanou adresu a tím je služba zrušena.
JABRAKA
Dnes 1.6.09 jsem volal na linku O2 800123456,ohledně zrušení pevné linky.Bylo mi zděleno,že toto se provádí telefonicky,a to tak ,že do 5 pracovních dnů zašlou dopis s deaktivačním kodem a s informacemi pro postup zrušení.Tak jsem zvědav.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.