Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zkomolené sms

Od: monikal odpovědí: 8 změna:

Dobrý den,

může mi někdo poradit, co dělat, když se občas z mého mobilu odeslané sms dostanou k adresátovi jen z poloviny dobře a ostatní text je totální paskvil smíchaný ze starých (dávno starých) sms. Můj telefon je Samsung Galaxy III Neo. Půl roku starý. V odeslanýách zprávách u mě v mobilu je to OK, ale u příjemce hrůza. Nestává se to pravidelně. Jsem z toho zoufalá, protože ty nesmysly, co z toho vznikají, mě dost poškozují´v očích druhých. Díky moc za radu.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Nemáte nainstalovanou nějakou aplikaci, která by mohla spravovat sms, případně emailového klieta? Rozhodně nezkazíte nic obnovenít továrního nastavení telefonu, a pak případně kompletně přehrát software.

 

ronyx*
hodnocení

0x

Zdravím,
celý problém nejspíš spočívá v tom, že vy píšete na svém telefonu sms s diakritikou a telefon příjemce diakritiku nepodporuje - neumí ji přečíst a proto místo písmen s diakritikou píše nesmysly. Sms se tak stane většinou zcela nečitelná.
Takže moje rada - zkuste člověku, u kterého jste se s tím problémem nečitelných sms setakal, napsat (po domluvě) stejnou sms jednou s diskritikou a podruhé bez ní a uvidíte, jestli je to tak, jak píšu.

Dochází k mícháni s textem i několik let starých SMS ...

ronyx*

To jsem přehlédl, ale pokud tomu tedy tak je a je to jen u jednoho příjemce, pak je to chyba v telefonu příjemce.

 

monikal
hodnocení

Problém těchto sms se týká jen jednoho čísla adresáta, jiný operátor než můj, ale to myslím nehraje roli. Ostatním sms chodí OK. Můj operátor mi taky řekl něco o špatném nastavení střediska zpráv v příjemcovo mobilu. Tam se to ale tváří vše v pořádku, já tedy do toho tak moc nevidím. Nevím, jestli zkusit můj mobil reklamovat nebo to opravdu může být tím druhým přístrojem, co sms přijímá.

A příjemci to dělá jen u vás?

monikal
hodnocení

ano, je to jen mezi mým a jeho číslem

simona*

To co popisujete řeším s T-mobile již 3 roky! Proběhlo několik reklamací,přenastavení mého mobilu, přítelova mobilu, výměna SIM karet 2x ...monitoring technickou podporou T-mobilu, zakoupení jiného mobilu, psaní s háčky, čárky i bez, posílání krátkých smsek místo delších... Do dnešního dne na nic nedošli! že platím za "takovou" službu berou jako normální a o ukončení smlouvy nechtějí ani slyšet...a když, tak se sankcemi...Domluva je s nimi jak s batoletem...pořád dokola a nikam to nevedlo a nevede! Nyní jsem o pomoc požádala TELEKOMUNIKAČNÍ úřad...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]