Nejste přihlášen/a.
matesshop.cz Znáte ho? Nikde jsem na něj nenašel recenze. Neříkám, že je to podvodný obchod, ale napálit se opravdu nechat nechci,
Dobrý den, nechtěl bych tomu obchodu ublížit, ale také bych k němu neměl důvěru. V té obci, kde sídlí, není žádný sklad a vše se dováží až z Holandska. A nenašel jsem tam možnost dobírky, tak se asi musí zaplatit předem. Ještě je tam nějaká komplikace se clem a vracením peněz na účet. Takže, já si tam neobjednám nic. Zdravím!
Dobrý den,
Na Vaši otázku je jednoduchá odpověď. Budete platit prostředníka, který si na Vás udělá provizi, nikdy nemá zboží skladem a nikdy s ním nepříjde do kontaktu. Záruku Vám "zajistí"tak, že zboží budete muset poslat do Číny a zaplatit si dopravu (což Vám umožní také jakýkoliv čínský eshop jako aliexpress (prodejci), dx.com, atd.), jelikož nemá jak jinak zajistit "záruční"nebo "pozáruční"servis. Nemá náhradní díly a nemá je kde vzít (o servisním zásahu nemluvě).
Tvrzení, že smluvně spolupracuje s velkosklady kdekoliv (ať v EU nebo Číně) je nesmyslné, jelikož zboží objednává na aliexpress.com (jeden z jeho dodavatelů je zde: fingerzone.aliexpress.com/... ). Takže si můžete klidně objednat smluvně z velkoobchodu také . Nebo použijte ebay.com, kde si můžete zemi odeslání (EU) zvolit sami.
Reklama na téma "vrátíme Vám CLO"jelikož při doložení platby nám ho proplatí smluvní dodavatel je nesmysl a to z jednoho prostého důvodu. Za mobilní telefony se CLO NIKDY NEPLATÍ ! ale vždy se platí DPH 21%, které si platíte sám při převzetí zásilky kterou Vám poslal z Číny. K tomu ještě poplatek za deklaraci České pošty (189,- CZK - viz. ceník ČP) nebo DHL (550,- CZK).
Tedy pokud si zakoupíte v Číně telefon za 5000 CZK bude Vás stát při tzv. "free shipping"5000+189=5189 * 1.21 (DPH 21%) = 6278,- CZK. Tedy za telefon v ceně 5000,- CZK si doplatíte ještě 1278,- CZK za DPH a papírování.
To stejné Vás čeká u tohoto prodejce jen s tím rozdílem, že k této ceně bude ještě jeho provize.
Důvod, proč platíte předem je jednoduchý. Jelikož takovýto podnikavec čeká na peníze od Vás z kterých teprve zaplatí dodavateli zboží jeho cenu a dodavatel teprve poté pošle zboží na Vaši adresu = příjemce (tedy Vy) platí DPH, proto neobjednává sám na sebe (DPH by musel uhradit on) a deklarovat 20 ks tel. měsíčně jako zboží osobní potřeby by mu celní správa nesežrala...
Takových sklepních podnikatelů, v lepším případě s živnostenským listem za 1000,- CZK, je plné aukro, poznáte je podle hesel "cena je konečná", dodání 7-10 dní a na stránce "o mě"nejčastěji dole, po obecných informacích, že celní řízení si vyřizuje zákazník a hradí sám, nebo že někdy se stává, že celní správa vyměří doplatek atd... Nikdo z těchto šmelinářů nemá zboží skladem !
Doporučuji vždy kontaktovat prodejce (emailem, nebo telefonicky) před uzavřením obchodu a dohodnout si termín dodání a ověřit zda-li je zboží fyzicky ve skladě prodejce v ČR. Kecy, které jsou uvedeny v jejich prezentacích na aukro čí eshopu jsou pouhé řeči nemající žádnou váhu.
No a na závěrem to nejlepší...
Nedopadněte jako já, také jsem u tohoto "prodejce"Mates2362 (nick na aukro), "eshop"www.matesshop.cz zakoupil mobilní telefon a díky neznalosti skutečností viz. výše jsem doplácel DPH a papírování, které výslednou cenu prodražilo nad prodejní cenu ostatních obchodníků, kteří mají ale zboží opravdu skladem v ČR.
Hold naletěl jsem stejně jako hodně ostatních kupujících... Snad Vám tato recenze skutečného stavu věci ušetří Vaše peníze a nervy.
Hezký den.
Martin
Zdravím Vás
Ano, máme smluvní vztah z čínskými výrobci a dodavateli kteří mají velkosklad v Holansku.
Veškeré zboží je odesíláno přímo na adresy zákazníka.
CLO se většinou neplatí a když už k tomu dojde částku za CLO vracíme jelikož při předložení dokladu nám ji velkosklad vrátí.
A ano můžete nakoupit na DX, Aliexpress nebo hromadu dalších shopech cca o 500kč levněji ale nikdo si neuvědomuje že vlastně z číny kupuje zboží bez záruky a když Vám už vadné dorazí nebo přestane fungovat po týdnu tak budete jedni z těch co nám denně volají jestli by šla přes nás nějak řešit záruka.
To je asi vše co by sem k našemu eshopu dodal.
s pozdravem Mates
Zdravím, koupil jsem od nich telefon, přestal se mi nabíjet tak jsem ho tam poslal na reklamaci a dostal jsem ho zpět stímto odůvodnením :
Telefon zničen uživatelem,
do zařízení bylo neoprávněně zasaženo uživatelem.
Chybějící šroubky, porušená vnitřní pečet, přelomeny dva flex kabely, zlomen vnitřní kryt, vylomen USB konektor napájení.
tak si udělejte úsudek o e-shopu. Dávám i protol viz příloha.
Dobrý den, POZOR
tenhle e-shop je opravdu k smíchu pan Matula je podnikavec ne podnikatel, koupil jsem od něj telefon letos v srpnu, s telefonem jsem byl spokojen jenže pak přestal fungovat, prvně jsem kontaktoval eshop přes aukro, bylo mi řečeno, že k tomu potřebuju reklamační protokol a doklad , moje chyba byla že tenhle doklad nemám, stěhoval jsem se ztratil se nevím, můj předpoklad byl, že když jsem platil předem a kartou měla by to být pohoda, s obavou jsem to poslal na reklamaci pouze reklamačním protokolem, co jsem byl překvapenej, když mi pan Matula poslal telefon zpět s tím že, to není telefon co jsem od něj koupil ale nějaký jiný protože ze skladu mu poslali jiný imei, ve zkratce je to podvod na zákazníka, prej takhle řešil loni 80%reklamací takže buď mají ve skladu pěknej bordel anebo je to pouze účelové a to se potom ty reklamace řeší jednoduše. Podotýkám že telefon je jako nový, nikde poškozený, ani jsem si ho neopravoval, nerozdělával.
s potdravem Daniel Ovčačík
Já jsem to měl to samé telefon je jako nový, nikde poškozený, ani jsem si ho neopravoval, nerozdělával ale prý je to moje chyba je bez šroubků atd a za 2000 tisíce mi ho opraví.
Pane franta68 - pokud nám někdo pošle na reklamaci telefon který vypadá jak kdyby prošel mlýnkem na maso a ještě se v něm před odesláním na reklamaci vrtá s tím že si ho asi prve zkusí opravit sám je úplně jasné že takovou reklamaci prostě nelze uznat.
Nicméně tak jak sem uvedl již dříve - ozvou se jen Ti kteří se snaží nějakým způsobem mstít. Spokojený zákazník pouze doporučí a nemá potřebu hledat nějaký chat o malém obchůdku aby jej pochválil.
Nicméně jsem rozhodnut si udělat čas a vložit sem jak fotky telefonu který nám pan franta68 reklamoval tak fotky pár po sobě jdoucích reklamací aby tady bylo jasno jak reklamace fungují. Ted na to čas nebyl ale situace nás k tomu nutí takže se mezi svátky čas najde.
Děkuji Mates matesshop.cz
Dobrý den.
Samozřejmě že byla reklamace zamítnuta a to právem. Pokud jste si myslel že nám na reklamaci zašlete jiný kus než jste od nás zakoupil a projde Vám to tak jste se hodně zmýlil. Každý telefon má výrobní číslo IMEI a víme jaký kus jste od nás obdržel! Není nic jednoduší než pokud někdo zašle reklamaci bez dokladu (což samozřejmě ze zákona může) provést kontrolu dokladu který evidujeme kde je IMEI neboli výrobní číslo kusu který Vám byl odeslán!
Pokud se tyto čísla neshodují tak je evidentní že nám reklamujete jiné zboží než jste od nás obdržel tzn. pokusil jste se udělat podvod a reklamovat nám jiný kus.
To co tu píšete o nějakých 80% reklamací je úsměvné a nemá cenu to komentovat ale co by se komentovat mělo tak Váš telefonát který by jsme sem nejraději zveřejnili ve stylu jestli si to nechceme ještě rozmyslet a pokud ne tak si uděláte čas aby jste nás zničil.
Opravdu úsměvné. Bylo Vám sděleno nech se obrátíte na ČOI, DAS, nebo klidně soud že nemáme problém vše doložit.
Ale i tak děkujeme za Váš komentář. Mates
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.