Problémy s TV LG model 630 až 731

Od: Datum: 16.04.15 13:50 odpovědí: 12 změna: 05.05.15 18:07

Rád bych se podělil o zkušenosti s TV od LG modelová řada 2014 s operačním systémem Web OS to jest modely 630 až 731.

V TV je poslední Firmware. Všechny problémy servis LG bagatelizuje, že se nejedná o model pro ČR, nebo že dodavatel dodal jiný ovladač.

Nechci rozebírat děsně pomalé reakce TV ani nemožné ovládací menu, popřípadě nemožnost vymazat naladěné kanály. Ani to krkolomné přepínání z jednoho tuneru na druhý.

V současné době se mi při příjmu ze satelitního tuneru třeba ČT 2 SD při stisku tlačítka AD vypne hlavní zvuk a pomůže jen úplné vypnutí TV.

Dále po uložení stanic do Favoritních skupin tlačítko FAV nevybírá Favoritní skupinu ale funguje jako tlačítko Další v rámci zvolené Favoritní skupiny předem pracně navolené přes tlačítko Live Menu, pak volba Kanály a volba Filtru


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 16.04.15 16:38
avatar

Dobrý den, snad jsem to nepřehlédl, ale nevidím otázku. Rozumím Vašemu příspěvku tak, že je to informace. Patrně jste si sám přeinstaloval firmware v TV a od té doby něco přestalo fungovat. To máte ještě štěstí - řadě lidí po tomto zásahu přestane přístroj fungovat zcela.

Ovšem, servis by to měl umět opravit a nahrát tam správný firmware. Zdravím!

doplněno 16.04.15 17:25:

No, vidíte - já jsem si tam v tom Vašem textu otázku nenašel. Takže, hledáte asi uživatele stejné TV, očekáváte jejich stejné problémy s TV a potom plánujete nějaký soustředěný atak na výrobce, sevis nebo ČOI. Budiž - hodně štěstí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lgtv
Datum: 16.04.15 17:16

Jak se říká chytrému napověz atd. Otázka sice není, ale každý si ji odvodí ze smyslu textu. Firmware je poslední ze stránek výrobce, přesto servis vady svádí na něco úplně jiného. Těžko bude mít servis jiné Firmware.

Jsem ve styku s jedním majitelem stejného TV, kterému se to chová stejně. Přesto servis nechce připustit, že se jedná o výrobní vadu, respektive o naprosto nedokonalé Firmware. A to jsem se ani nezmínil, ze aplikace YouTube běží celkem dobře, pokud se však pustí přes Internetový prohlížeč tak ihned kolabuje s hláškou Nedostatek paměti.

Třeba jsme oba něco udělali blbě, když se dva TV chovají stejně.

Chtěl bych posbírat zkušenosti ostatních. Potom servisu omlatím ten šmejd o hlavu. Totiž i ČOI má rozdílný výklad zda se jedná o vadu, či dokonce neopravitelnou vadu. Nakonec zvítězil názor, že výrobek musí plnit funkci ke které byl určen. Jako v případě člověka kterému přestalo hrát internetové rádio jenom proto, že poskytovatel vysílání změnil způsob vysílání a rádio si s tím neporadilo.

doplněno 16.04.15 17:24:

A nemohu říci, že by něco přestalo chodit. Prostě jen jsem vyzkoušel další funkcí ze spousty možností , která nemusela chodit od samého počátku. Teď testuji DLNA a nemohu říci zda vždy za dvě minuty shodí síť vlastní TV, nebo to způsobuje router.

Od: lgtv
Datum: 16.04.15 17:29

No očekávám skutečně stejné zkušenosti, popřípadě se seznámit i s jinými problémy. O atak mi nejde. Chci mít jen kvalitní výrobek. Pokud se toho nedomohu, tak připadá v úvahu jen zrušení kupní smlouvy.

Datum: 16.04.15 17:25
avatar

Také nevidím otázku, ovšem osobně jsem LG hodil přes palubu již dávno. Stálo mě to snad rok života, zešedivěl jsem z toho a už mě nesmí do baráku. mám Philipse a naprosto maximální spokojenost.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: lgtv
Datum: 16.04.15 17:41

Lg jsem bral snad jen proto, že je již připravena na DVB T2. Nechci dopadnout jako minule že TV neuměla mpg4 a nejde s tím nic udělat. Při tom je stará asi 4 roky.

Datum: 16.04.15 18:35
avatar

Tuhle problematiku nějak důsledně nesleduji, tak nevím co a jak se děje, ale nějak na podzim jsem četl na jednom serveru dost vášnivou diskuzi jak to vlastně bude s DVB-T2. Šlo tam o to, že nebyl ještě vybrán kodek, který se vlastně bude používat. Jestli HEVC a nebo H.265. Jistě do toho někdo vidí víc a poví nám, jak se situace vlastně má.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: honzajm
Datum: 05.05.15 01:13

Podívejte se na Heurece - dost uživatelů - majitélů TV LG se tam dělí se svými zkušenostmi, a tam můžete také pokládat dotazy. Podle reakcí tam, jsou majitelé v převážné většině s televizory velmi spokojeni. Máme ji též 2 roky, a také spkojenost s funkcemi (satelit nepoužíváme, stačí 28 programů na pokojovou anténu). FW televize se občas sám aktualizuje, ale žádné změny pak nepozoruji. Prostě TV jsme koupili (v českém obchodě), zapojili, připojili periferie, a jen sledujeme, nebo přes SKYPe komunikujeme, tu a tam něco z internetu ... . Máme sousedy, také koupili TV s různými funkcemi, které nepotřebují, neznají - ale zkouší co ta TV po stlačování různých tlačítek udělá, často jezdí do servisu, volají techniky na opětovné zprovozňění TV - a také si na TV (ale i na ostatní elektroniku doma) stěžují podobně jako vy. Připadá mi také že víc zkoušíte co ta TV u různých funkcí dělá, objevujete další a další funkce, než ji používáte ke sledování pořadů.

Také titul příspěvku je zavádějící, vypadá, že to píšete za celý svět - přitom jen sám a údajný kamarád jste tu dal hodnocení televizí LG vyrobených v roce 2014

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lgtv
Datum: 05.05.15 06:03

Chytrému napověz. Uvedené typy mají stejný OS, takže stejná funkčnost včetně vad. Že někdo nevyužívá funkce jeho problém. Ovšem vybavení TV je v ceně a musí být vše funkční. A na Heurece se píší zkušenosti krátce po koupi. Takže k ničemu. A kravské volné 28 programů mne ne zajímají To je odpad. Placené programy na satelitu a především plně využít Smart. A to Skype. Bez kamery nejede a za 1,5k tu blbost kupovat nebudu. Na to máme Voip telefon, volání zdarma. A technici LG. To jsou ženské od plotny. Všechny jejich rady byla blbost a nejraději raděj udělejte tovární nastavení. Že TV má spoustu vad je popsáno na německých, tak ruských fórech. Tam se taky nechá sehnat opravné Firmware a nečekal až LG pustí aktualizaci, která stejně nic nevyřeší.

Takže takové chytré mentorovani je k ničemu. Zajímá mne ověřená zkušenost. Vždyť ani Favorite skupiny nejdou.

Od: honzajm
Datum: 05.05.15 12:29
Proč jste ji tedy kupoval, věděl jste že je "špatná" - kamarád váš má stejné probléby, "Že TV má spoustu vad je popsáno na německých, tak ruských fórech", a ostatní, co jsou spokojeni to zase neumí posoudit takže nemohou poradit :D Ale to asi moc lidí nepomůže, nemají čas, musí sledovat 150 programů po kabelu a 1200 ze satelitu (o pozemních se nezmiňuji, to je odpad :D ) a den má jen 24 hodiny, a musí "plně využívat Smart"Hlavně že se uleví ...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: lgtv
Datum: 05.05.15 12:47

Máš problémy? Tak to řeš jinde.

Od: honzajm
Datum: 05.05.15 17:55

Já problémy? Proč? Vám se asi ulevilo, zanadával jste si, sice jste tím nic nevyřešil , ale svůj problém jste asi na chvilku potlačil *bzum* Hlavně že se uleví

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lgtv
Datum: 05.05.15 18:07

Budeš se divit chytráku. Na takovéhle kecaly fakt nejsem zvědavej. Aspoň LG uznalo zatím jednu chybu a už ji prý řeší s ČT. A že někomu nevadilo vypadávání zvuku fakt není můj problém.

doplněno 05.05.15 18:13:

Jo a to mi nejdřív ta ženská v LG servisu, kterou asi vzali od plotny, řekla, že mne prodejce dodal ovladač od jiného TV

doplněno 05.05.15 18:15:

Asi by jsi se v tom LG servisu uživil. Taky ti je všechno hned jasné.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.