Jak se zbavit mobilu z šedého dovozu?

Od: Datum: 14.04.15 00:14 odpovědí: 8 změna: 14.04.15 06:26

Zdravím všechny, v únoru jsem zakoupil na eshopu Megatel.cz mobilní telefon Nokia Lumia 830. Bohužel jsem přišel na první problémy až po uplynutí 14 denní lhůty. V autorizovaném eshopu mi zjistili, že mobil byl určen pro hongkongský trh. Začaly se vyskytovat takové problémy, které zabraňují normálnímu používání. Dá se vůbec takový mobil v nějakém bazaru prodat?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.04.15 00:40
avatar

U podobných prodejců se vždy ptejte o jakou distribuci se jedná. Mohu se zeptat jaké problémy se objevily? Většinou nebývá s dovozem nějak velký problém, pokud má telefon nějaké problémy tak jej dejte reklamovat. Telefon můžete prodat normálně na internetu, nicméně kupujícího o všem čestně informujte, v bazaru jako kamenném obchodě vám za telefon moc nedají, většinou se více vyplatí prodej na internetu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.04.15 00:51

Dobrý den, děkuji za reakci. Jedná se o softwarové chyby. Fotky jsou při prohlížení v galerii rozostřené, vypadává hovor (účastník není dostupný) - ikdyž jsme stále spojeni, popisky aplikací překrývají ikony, velmi často mobil totálně zamrzne. Reklamace přímo u prodejce nepřichází v úvahu, protože ten je údajně neřeší a dokonce je schopný mobil úmyslně poškodit. Cena za přehrání firmwaru u autorizovaného servisu je 800 Kč.

Od: reklamacd
Datum: 14.04.15 01:30

Pokud eshop má nějaké obchodní podmínky včetně záruky tak řešit musí. Jinak stačí ČOI. Pokud se deklaruje jako sprostředkovatel, tak to je smůla.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.04.15 01:38

Jak mám s takovými lidmi řešit reklamaci, když mi do očí jasně lhali a ikdyž jsem tvrdil, že v autorizovaném servisu jsem si nechal mobil ověřit, stále mluvili o EU distribuci. Když je telefon z Hongkongu, museli by ho opravit sami. Jenže oni prodávají mobily od různých značek a nemůžou se ve všech vyznat.

Od: reklamace
Datum: 14.04.15 01:47

To se mám opakovat. Napiš na ČOI oni je provetraji

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.04.15 01:59

Zaznamenal jsem co jste napsal. ČOI jsem podal podnět asi před týdnem.

Datum: 14.04.15 06:26
avatar

Hezké ráno,

obraťte se přímo na reklamační středisko (Adresa pro zasílání reklamací), nevidím důvod proč by vám telefon nevzali. V opravách se tam jistě vyznají, pokud nedokážou telefon opravit, musí vám dát nový nebo vrátit peníze. Rozhodně dejte telefon tam!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.04.15 01:47
avatar

Tak se obraťte na ČOI.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.