Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupě online vs na prodejně

Od: donest odpovědí: 3 změna:

Ahoj, dnes jsme si všimnul úplně stejného (včetně parametrů) produktu (fotáku) v Okayu za cenu 4499,- a já jsem ho koupil před 4 dny přes e-shop Okay za 5299,- mohu produkt vráti třeba jako nevhodný dárek a potom si koupit ten z prodejny? Strašně mě žere těch 800,- za které bych si mohl koupit třeba pamětovku.

A zajímá mě, proč ceny na prodejně jsou jiné, než ty přes internet. Je to přeci stejná firma, ne?

Co by jste dělali Vy?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

fjrtfjr
hodnocení

1x

No a teď si představ, kolik stejnej foťák bude stát za půl roku, za rok, za dva roky, to tě teprve klepne pepka.

 

hodnocení

0x
avatar totak
Při nákupu přes internet se na tebe vztahuje ustanovení o možnosti vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodů. V původním obalu a nepoškozeném stavu.
Teoreticky bys si s e.shopem mohl vykorespondovat že zboží vrátíš přes jejich prodejnu abys nemusel platit poštovné. Asi na tebe budou divně koukat když peníze které ti vrátí obratem na prodejně utratíš ale za 800 by mi ta chvilka trapnosti stála. Nebo si vezmi sebou kámoše který to obratem zas koupí.

Odstoupení od smlouvy a zboží lze zaslat zpět přes prodejnu, peníze budou pravděpodobně vráceny až po kontrole na centrále. Fotoaparát na prodejně může být vystavený kus a tudíž využívaný pro předvádění.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]