Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám iPhone S4 a po nastavení jsem normálně přijímala poštu Gmail, okamžité upozornění. V nastavení jsem nic nezměnila a nejednou mi to při kontrole příchozí pošty hlásí "Poštovní server imap.gmail.com nereaguje. Ověřte správnost zadání informací o účtu v nastavení pro Mail". Stále mám nastevno Push. Můžete prosím někdo poradit co s tím? Děkuji
Hlaska znamena, ze se nemuze spojit telefon s postovnim serverem. Frekvence prijimani (push) je v tom nevinne. Spise za to muze napr.nedostupnost internetu, zmena hesla k uctu, atd ...
Overte ze :
1) mate v mobilu aktivovana data nebo pripojenou wifi - aneb zda mate pristup z mobilu na internet
2) zkontrolujte nastaveni IMAP protokolu v Gmail uctu - aneb se prihlaste pres webovy prohlizec do schranky (nejlepe z klasickeho pocitace) a vpravo je ikonka pro nastaveni (ozubene kolo) zde kliknete na Nastaveni a v nove otevrenem okne nahore v menu zvolte polozku "Preposilani a protokol POP/IMAP" -> v dolni casti je sekce Pristup IMAP. - neni deaktivovana?
3) v telefonu zkontrojte ucet, ze mate spravne vyplnen prichozi server, spravne uzivatelske jmeno (vas email) a spravne heslo k nemu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.