Reklamace telefonu

Od: Datum: 16.03.15 14:53 odpovědí: 6 změna: 17.03.15 20:24
Zdravím, k letošním vánocům jsem si nadělila nový mobilní telefon koupený na alze. Bohužel mě velmi sklamal, první měsíc byl relativně bez problémů, nebo jwem je možná jen nevnímala. Každopádně nyní už s ním mam dost problémů, například někdy mi při hovoru zčerná obrazovka a já nemohu hovor zavěsit, někdy nejde rozsvítit vůbec, čas od času nezazvoni budík i přesto, že je nastaven správně. Teď přemýšlím o reklamaci. Myslíte, že tyto důvody jsou pro reklamaci dostačující? A pokud ano, jwk dlouho muze trvat?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jh*
Datum: 16.03.15 15:06

Co máte za telefon, provedla jste aktualizaci operačního systému? Provádíte pravidelně aktualizace aplikací?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.03.15 15:10
avatar

Ano, reklamace bude oprávněná a bude trvat maximálně 30 dní.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jh*
Datum: 16.03.15 15:18

Nemáte zcela pravdu - pokud uživatel neprovedl aktualizaci OS/FW, případně instaloval vadné aplikace, pak reklamovat není co. A já si osobně myslím, že problém je soft nikoliv HW. Případně, že jde o vlastnost výrobku a možná ani tazatelka neumí s mobilem zacházet.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: biblanina
Datum: 16.03.15 23:35

Jsem v přesvědčení, že o mou chybu nejde, radila jsem se i s lidmi kteří technice rozumí, jelikož uznávám, že já nejsem rozený technik. Když jmenuji další vady, tak například mobil má fotoaparát s bleskem, ovšem není schopen se synchronizovat takže blesk blikne a fotka je absolutně tmavá, baterka která má ít údajně obrovskou výdrž držela první měsíc alespoň jeden den bez nabíjení, teď mobil strkám každé 4 hodiny do nabíječky a vybíjí se i pokud ho nepoužívám s vypnutými daty, nejsem si jistá, ale myslím, že na takovéhle věci už tyhle aktualizace vliv nemají.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jdo
Datum: 16.03.15 23:59

Dle vašeho popisu si myslím, že se samotným mobilem nic není. Jde o software. Bohužel stále neuvádíte to podstatné, jaký má mobil operační systém a zda provádíte aktualizace OS a aplikací.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bublanina*
Datum: 17.03.15 20:24

Operační systém je Anderoid 4.1.2 a aktualizace provádím pravidelně. Asi svou otázku zjednoduším, je možní reklamovat zboží kvůli nespokojenosti, nebo to jde jedině v případě, že zboží doslova nefunguje?

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.