Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace mobilního telefonu OKAY

Od: jakub95 odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

mám dotaz. Před Vánocemi jsem zakoupil u společnosti OKAY mobilní telefon. Zhruba po týdnu používání se objevila závada na displeji, která byla uznána a opravena. Po návratu telefonu ze servisu, zařízení fungovalo asi 4 dny a stejná závada se vyskytla znovu. Po opětovném odeslání telefonu do servisu byla závada znovu uznána, tentokrát byla reklamace vyřízena výměnou za nový telefon (úplně nový kus). Tento úplně nový telefon jsem používal opět zhruba asi 10 dní, a i u tohoto telefonu se objevila stejná závada, jako předtím u telefonu, který byl nejdříve opraven, a pak vyměněn za nový kus. Teď, když jsem nesl telefon do obchodu k reklamaci myslel jsem, že to bude již třetí reklamace, a tudíž v tomto případě pokud mi uznají opět stejnou závadu budu mít nárok na vrácení peněz. Jelikož se bude jednat o třertí stejnou závadu. Zaměstnanec mi oznámil, že tím, že mi byl vyměněn telefon za nový kus, jedná se o první reklamaci a tudíž nárok na vrácení peněz nemám i při uznání stejné závady. Argumentoval jsem tím, že výměna telefonu je pouze způsob vyřízení reklamace, ne nová smlouva o koupi nového zařízení, proto bych se chtěl zeptat, zda jsem v právu? Ještě bych měl říct, že se jedná o závady v prvním půl roce od zakoupení telefonu.

Hezký den
Jakub Zilvar

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

jedná se o první závadu tohoto přístroje - musíte opět reklamovat 3x tento daný kus

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Pokud se závada projeví do 6 měsíců od prodeje, je bráno jako že telefon měl závadu už při prodeji a tedy v tuto chvíli je zákonný nárok na vrácení peněz, nebo výměny za jiný.

 

asd1
hodnocení

0x

Je to třetí stejná závada a můžete odstoupit od smlouvy. (To jste mohl už při výměně za nový kus). Vysvětlete jim, že když se budou cukat, tak to budete řešit právní cestou a budete chtít i náklady na vyřízení reklamace. Navíc tím přijdou o zákazníka, jestli jim to za to stojí.

 

hodnocení

0x
avatar gismo
Byl jste vprávu, měl jste nárok na odstoupení od smlouvy, z reklamačního hlediska je jedno, jestli se předchozí reklamace řešila opravou nebo výměnou za nový kus. Pokud jste ale jim již do reklamačního protokolu uvedl, že žádáte opravu a podepsal jim to, již s tim asi příliš neuděláte Na způsobu reklamace je třeba se domluvit při příjetí.
jakub95

Na posledním protokolu jsem nechal uvést, že žádám vrácení peněz. U reklamace, kdy mi vyměnili telefon kus za kus, jsem měl napsáno: zákazník žádá vrácení peněz nebo výměnu výrobku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]