Špatně odeslaná reklamace (na jinou adresu)

Od: Datum: 15.02.15 14:30 odpovědí: 5 změna: 18.02.15 18:06

Dobrý den,reklamoval jsem u jedné společnosti mobilní telefon,ale poslal jsem ho omylem na její firemní sídlo místo na reklamační oddělení.Obě jsou v Praze.Z reklamačního mi psali,že jim musím ten balík nějakým způsobem doručit z jejich sídla do reklamačního oddělení,sám se prý z jejich sídla neodešle... (do Prahy to mám 300 km). Jak tohle řešit?Mají na to právo? Započala tedy již reklamační lhůta,i když byl balík doručen na jinou firemní adresu,ale mají ho fyzicky tam? Rozumíte,prosím,této problematice někdo?

Dík moc


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 18.02.15 11:14

Najjednoduchšie je sa tam s niekým dohodnúť,nech im to tam zanesie za finančnú odmenu.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: sos®
Datum: 18.02.15 11:57

Záleží na tom, jaké sídlo je na prodejním dokladu. Pokud je to sídlo firmy, začne běžet lhůta okamžikem doručení. Klidně jim takhle napište a vyžadujte preotokol o přijetí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tematapeak*
Datum: 18.02.15 12:07

Co takhle zkusit zavolat na to firemní sídlo a normálně služně je poprosit,zda-li by byl někdo tam tak ochoten a balíček buď opětovně zaslat na "jejich reklamační "sídlo a nebo ho tam popř.zavezl.Náklady na opětovné poštovné např.započíst k opravě nebo aby zaslali fakturu...určitě by vás to vyšlo levněji,než cesta tam a zpět.Zkuste zavolat a domluvit se.Popř. podívejte se na webové stránky prodejce,jak to s případnými reklamacemi vůbec má.Některé firmy uvědějí,že reklamaci je možné provést i v sídle firmy,za což bych to slovo "firemní" i považoval.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 18.02.15 17:36
Jediný telefon na celou společnost je pouze infolinka (mobilní číslo) a jeden email.Jak u sídla firmy tak i u reklamačního oddělení je uvedena pouze adresa,žádný telefon,žádný email. Už se to ale pravděpodobně vyřešilo,balík se mi včera vrátil,páč si ho tam nikdo nevyzvedl... Takže jsem ho zase obratem poslal zpět a už na tu správnou adresu.Aspoň doufám
Od: sos®
Datum: 18.02.15 18:06

Ale nezapomeň na ten protokol. Já ocituji, co v něm má být

datum podání reklamace

co je obsahem reklamace

jaký způsob vyřízení spotřebitel vyžaduje – opravu,slevu,odstoupení.

Tato vůle spotřebitele musí být pro případný další spor uvedena vždy.

jak bude reklamace vyřízena ze strany prodejce

kdy bude reklamace vyřízena – pozor na lhůtu-bez souhlasu jen 30 dnů

pokud bude přijetí reklamace zamítnuto, pak písemné zdůvodnění.

S pouhým konstatování " zamítnuto" se dobrý spotřebitel nespokojí.

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.