Reklamace telefonu

Od: Datum: 14.02.15 11:47 odpovědí: 7 změna: 15.02.15 00:12

Dobrý den, již jsem sem ohledně tohoto tématu psal, ale nedostalo se mi adekvátní odpovědi, tak to zkusím ještě jednou. Před Vánocemi jsem si koupil mobil prestigio. V lednu byl poprvé v reklamaci se závadou na displeji, ktero prý tento model velice často trpí. Po návratu z reklamace vydržel 6 dní a závada se vyskytla znovu. Po dalším měsíci mi telefon vyměnili za úplně nový kus. Dnes to jsou 4 dny, co jsem dostal nový kus, s novou zárukou, novou fakturou atd. a stejná závada se opět projevila. Rád bych se vyhnul kolotoči reklamací a chtěl bych vrátit peníze, jelikož mobil potřebuji a tento model vůbec nefunguje jak má. Proto bych se chtěl zeptat někoho, kdo se v tomto vyzná, aby mi řekl, jak mám postupovat, zda telefon musí zase do reklamace nebo zdali mám nárok na vrácení peněz do 14 dnů? Nebo jestli lze argumentovat tím, že se jedná o vadu výrobní (tj. do půl roku)? Děkuji za odpovědi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.02.15 11:53
avatar

V minulém tématu vám přece bylo řečeno, že vrácení zboží do 14. dnů se týká jen zboží, které nevykazuje žádnou vadu. A bylo řečeno i to, že máte nárok na vrácení peněz, jelikož jste přístroj koupil už vadný. Co víc chcete slyšet?

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 14.02.15 11:58
avatar

Dobrý den, v tomto případě bych to podruhé, (co vám telefon vyměnili brala jako jejich způsob opravy), vy máte 3. stejnou závadu na telefonu, tím bych argumentovala, šla bych tam a pořádně si na ně došlápla.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jod
Datum: 14.02.15 11:58

Kde je mobil koupený?

Ohodnoceno: 2x
 
Od: jakubicek95
Datum: 14.02.15 12:13

V prodejně OKAY. O těch 14 dnech jsem se sice už dozvěděl z minulé otázky, ale uvedl jsem to sem ještě jednou, abych do prodejny nenakráčel s nějakým tvrzením a pak jsem se pletl a argumentoval něčím založeným na nepravdě.

Datum: 14.02.15 13:15
avatar
Pokud jdete mobil reklamovat potřetí se stejnou zavadou, nechtějte řešit reklamaci opravu, ale chtějte odstoupit od smlouvy. Oni telefon přijmou do reklamace a v případě, že tam opravdu uvedenou vadu najdou, vám posléze peníze vrátí.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: sos®
Datum: 14.02.15 13:28

Zcela stručně - pokud se stejná závada vyskytne třikrát za sebou, můžete navrhnout odstoupení od smlouvy. Jenže dvě věci - jedná se o firmu OK, se kterou jsou problémy a je nutné věc zpravidla řešit přes ústředí a druhá - oni Vám dali nový telefon, takže se nejedná o původní výrobek,čímž se oni budou ohánět a budete zřejmě muset opět reklamovat a reklamovat a čekat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.02.15 00:12
avatar
I když dali nový telefon, je to jen jeden ze způsobů vyřízení reklamace. Nemá žádný vliv to, jestli se reklamace řešila opravou nebo výměnou za nový kus. Pokud se objeví stejná závada potřetí, vzniká tak nárok na odstoupení od smlouvy (je potřeba mít samozřejmě protokoly od předchozích reklamacích) a oni se ohánět nemají čím (pokud samozřejmě nedojte k porušení záručních podmínek nějakým jiným způsobem).
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.