Reklamace telefonu

Od: Datum: 13.02.15 08:36 odpovědí: 3 změna: 13.02.15 12:25

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Měl jsem telefon dvakrát v reklamaci, s tím, že po druhé mi vyměnili telefon za úplně jiný kus. Výměna proběhla včera, dnes úplně nový telefon má naprosto stejnou závadu jako minulý. Předpokládám, že když mi vystavili úplně novou účtenku a dali nový telefon s novou reklamační lhůtou, mám nárok do 14 dní na vrácení peněz nebo se pletu? Předtím u stejného telefonu označili vadu za vadu výrobní a neopravitelnou a rád bych se vyvaroval dalšímu kolotoči reklamací.

Předem děkuji za jakoukoli odpověď a užitečnou informaci.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.02.15 08:46
avatar

Pleteš se. 14 dnů je zákonná doba na vrácení nepoužitého a nevadného zboží objednadného mimo kamenou prodejnu. Pokud se ovšem objeví závada do 6 měsíců od koupi, tak máš nárok na vrácení peněz.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jakubicek95
Datum: 13.02.15 08:59

Takže mohu argumentovat tím, že se jedná o výrobní vadu, která je během prvníhoi půl roku a žádat vrácení peněz?

Od: marta123
Datum: 13.02.15 12:25

To by mě také zajímalo. Když reklamuješ tel. a dají ti nový kus, který je ovšem také vadný, můžeš chtít peníze zpět? Přítelkyně reklamovala iphone S4 (nereagoval na dotek, vypínal se) zakoupený v DATARTU, dostala úplně nový, ale v dokumentech vedený pod stejným seriovým číslem, což nechápu. Asi proto, aby dál běžela záruka toho prvního. No každopádně dostala nový kus,který fungoval asi tak tři týdny, a potom nastaly problémy s voláním. když mně (komukoliv) zavolala,tak mě slyšela, ale já jí ne. takže sme museli několikrát položit tel. a opětovně zavolat třeba 5x. někdy to dělalo častěji jindy méně, někdy to nefungovalo třeba dva dny, pak se to zase chytlo... Reklamovala ho tedy znovu a vrátili jí ho zpět s tím, že závada nebyla zjištěna. telefon byl úplně vybitý, takže jsme ho nemohli vyzkoušet na místě. přijeli jsme domů, zkoušeli si volat, první hovor šel, a pak už zase ne. Takže opět reklamace, s tím, že si to vyzkoušela i obsluha v Datartu, aby viděla, že ten problém tu opravdu je. Přítelkyně tedy dostala opět nový tel. folie z obou stran, ani otisek, ale bylo ji řečeno, že byl opraven (špatný mikrofon) :D jednak kdyby byl špatný mikrofon, dělalo by to pořád, a pak cena mikrofonu je cca 600,- a oni raději dají nový tel.? takže tři reklamace, 2x nový tel., náklady na cestu cca 2000,- a nejlepší na tom je, že záruka běží pořád toho prvního. Máte nějaké zkušenosti? Je to normální postup?

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.