Bankomat ČS

Od: Datum: 10.02.15 23:08 odpovědí: 11 změna: 13.02.15 14:37

Dobrý den

chtela bych se zeptat v nedeli jsem do vkladoveho bankomatu vkladala penize bankomat se uvedl do stavu mimo provoz bankovky se mi nepřiřadily k učtu ani mi je bankomat navratil zpet volala jsem na jejich linku tak my tvrdily ze tedy mohu podat stižnost tak jsme to tedy po telefonu udelali a ze prej budu mít večer penize na učte to se nestalo tak jsem tam volala co se deje a tam mi řekli že o žadne stižnosti tu nic neni a tentokrat ji semnou važne operatorka udelala no a od te doby stim nikdo nic nedela co mám dělat? mám nejake placení ty penize nutně potřebuju jsem z toho tak zoufalá


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.02.15 23:18

Zašla jste na pobočku ČS ve městě,kde je umístěn ten bankomat?

doplněno 10.02.15 23:32:

Tady nejde o to,co ta ženská řekla,tedy jestli Vám někdo půjčí,ale o to,že spořka prostě sbalila prachy a ani nemrkla okem.

Zašel bych tam ještě jednou a nechal si vyjet nějaký výpis z toho bankomatu,zda tam ty peníze byly zaregistrovány a pokud nebudou ochotni,asi bych šel na policajty.

Mi se stalo v Německu,že mi bankomat nevydal peníze,já letěl na pobočku,vyplnil tam formulář a za tři dny byly peníze zpět na účtu.No,ale bylo to mimo tuhle džungli.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: kiko
Datum: 10.02.15 23:21

Samozřejmne tam mi milostivá zdelila ze mi nemuže nijak pomoci a zda mi nemuze pujčit nekdo z rodiny tak jsem ji rekla ze chci svoje penize ne si nekde pučovat a ona no je mi líto...takže tak

Datum: 10.02.15 23:29
avatar

Zavolejte znovu, at vám sdělí kde to vázne. Na pobočce s tím nic udělat nemůžou, tam nemají přehled o těchto věcech.

doplněno 10.02.15 23:44:

Zajdo a co by ti policajti asi udělali. Šli by do spořky a donutili by bábu za okýnkem s pistolí v ruce k vydání sežrané částky? Nicméně na to spořka má nějaké lejstro, které vám měla dát vyplnit, aby jste svou reklamaci měla potvrzenou i písemně. Snad to vše dobře dopadne.

doplněno 10.02.15 23:47:

Spořka má i ombudsmana, kdyžtak se zkuste obrátit i na něj. Možná to trochu popožene http://www.csas.cz/banka/cont…ARD_CONTENT_OT01_019814.XML#5

Ohodnoceno: 2x
 
Od: kiko
Datum: 10.02.15 23:33

Volala jsem a absolutne se semnnou o tom nechtějí bavit furt to same dokola "ted to řešíme" a naschledanou

Datum: 10.02.15 23:48
Já to bral tak,že ta ženská se chovala tak,jako by ty peníze nechtěla tazatelce přiznat.
Asi je blbost,co jsem napsal.
Ale aby tazatelku takhle odbyli v dnešní době, to je zvláštní.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.02.15 23:52
avatar

No mě se taky nezdá ten přístup. Je pravda, že bába za okýnkem s tím nic neudělá, nemá si to jak ověřit. Ale měla s paní sepsat tu reklamačku. Navíc na infolince by ji měli říct aspoň předběžný termín vyřízení.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.02.15 05:49

Kdo není a nemá účet u ČS nemá problémy a potíže.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 11.02.15 07:54

Hlavně klid. Není to jednoduché vydržet, to věřím, ale berte v potaz, co vše teď banka musí udělat. Musí se prověřit vklad, fyzicky bankomat i záznamy z něj. Vše musí souhlasit na korunu, banka není holubník. To prověřování může trvat i několik dní, nejde to hned na kliknutí. Na infolince vám k tomu nic moc neřeknou, protože ty reklamace vyřizuje jiné oddělení a telefonisti vědí houbeles, v jakém to je stavu.

Mimochodem - oficiálně má banka na reklamaci platby až 30 dnů, nicméně každá normální se snaží vyřídit tyhle věci hned.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: kiko
Datum: 11.02.15 13:26

Zajimalo by me zda mi zaplatí penale co mi vznikly kvuli penezum co mi zadrželi a já nemohla zaplatit to co jsem potřebovala?! sem z toho dost na palici :(

Datum: 11.02.15 15:35
avatar
Pokud prokážete, že vám vznikly opravdu diky tomu nějaké penále a na pobočce podáte stížnost, banka vám to uhradí.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.02.15 14:37
avatar

Dobrý den , ,

rád bych jen informoval ,že veškeré potíže s bankou je vždy lepší řešit písemně ,to znamená zajít na pobočku , pracovník banky musí sepsat reklamaci a jedno vyhotovení dostane klient. Vždy tak máte papír resp. potvrzení v ruce.

Přeji, ať Vám to dopadne dobře.

Petr Baier

pb.consulting@mail.com

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.