Vodafone samoobsluha registrace

Od: Datum: 09.02.15 19:35 odpovědí: 2 změna: 09.02.15 21:36

Ahoj chtěl bych si udělat učet u vodafonu samoobsluze a při registraci mi to píše toto. Pro toto telefonní číslo není možné žádné nastavení v této aplikaci..

Nevíte co stím? Zkoušel jsem i požádat o heslo ale píše mi to že to nemuže identifikovat učet. Sim kartu mám už od mala tak nevím jestli to náhodou nemám už registrované na jiný email ale myslím že ne. Ptal jsem se rodiču a ty neví.

https://onenetsamoobsluha.vodafone.cz/onsc/login/wicket:interface/:5:register::ILinkListener::

http://fpocz.eu/wp-content/up…hy_a_Vodafone_eVyuctovani.pdf


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.02.15 20:09

Blbá otázka,máš operátora vodafone? Zavolej operátora a oni ti to nastaví,nebo pomohou.

doplněno 09.02.15 20:15:

Není to OneNet jenom pro podnikatelé?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.02.15 21:36
avatar

Do Vodafone samoobsluhy se můžete přihlásit Váším telefoním číslem a heslem,které do ní používáte.Tam se neregistrujete.Mluvím o internetové samoobsluze.Pokud se chcete registrovat do aplikace OneNet,tak ta je pro klienty s podnikatelským účtem,který asi nemáte.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.