Název kabelu a kde koupit?

Od: Datum: 19.01.15 10:42 odpovědí: 9 změna: 21.01.15 19:18

Dobrý den, prosím o pomoc Vás zkušenější a znalejší v elektronice. Já jsem laik a scháním tento kabel, prosím pod jakým názvem ho schánět? Popřípadě, kde koupit? Za přímý webový odkaz bych byla vděčná.

Renda

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.01.15 10:49

Název kabelu Vám neřeknu, ale je to kabel na propojení "velkého" (klasického)USB s "mini" USB. Koupíte ho v kterékoliv prodejně s elektronikou, případně v příslušných odděleních OKAY, Datart a podobně. Jestli máte vzorek, vezměte ho na nákup s sebou, prodavač určitě poradí. Mohl by to být tento.

doplněno 19.01.15 10:56:

Tak zpět. Tenhle bude ten pravý.

doplněno 19.01.15 11:00:

Tak ještě zpět. Nějak jsem přehlédl tu krabičku na kabelu. Zřejmě se nejedná o prostý kabel, ale o nějaké přídavné zařízení (kovertor?). K čemu ten kabel má sloužit?

doplněno 19.01.15 11:48:

Pravda - pravda. Ve snaze co nejrychleji odpovědět jsem se lehce unáhlil :( . Při blišším pohledu to spíš vypadá na propojovací kabel mezi starší typ (analog) videokamery s PC s převodníkem. Takže se omlouvám, kde se dá tohle sehnat teda nevím, ale každopádně bych se ptal v prodejnách příslušných zařízení.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 19.01.15 11:22

Magdone, nejsem si vůbec jistý, že ten malý konektor je mini USB. Spíš to bude nějaký speciál a ta krabka na kabelu může být převodník. Jenže pokud tazatel neupřesní, do čeho že se strká ten menší konektor, tak těžko dostane adekvátní odpověď

Datum: 19.01.15 12:01

DV je jistě označení anaologu... Je to výstup digitálních kamer. Nicméně takový kabel jsem ještě neviděl..

Datum: 19.01.15 12:50