Nejste přihlášen/a.
dobry den,dne 16.11.2014 jsem zakoupil v partnerskem obchodu t-mobile dotykovy telefon,po mesici dne 16.12.2014 jsem ho reklamoval z duvodu nefungujiciho spodniho mikrofonu,dne 16.1.2015 jsem si vyzvednul telefon ze je opraveny na reklamacnim liste bylo napsano ze zavada byla odstranena bez nutnosti vymeny ,az doma jsem zjistil ze to stale nefunguje,tak jsem se chtel optat na co mam narok a jak se mam zachovat,predem dekuji za odpovedi janda
Opět donést do prodejny a reklamovat.Nárok na výměnu telefonu máte až po třech stejných závadách nebo když nejsou stejné musí být čtyři.Jaký spodní mikrofon nefunguje,co to je za telefon?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.