Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace telefonu

Od: jaroslavjanda odpovědí: 6 změna:

dobry den,dne 16.11.2014 jsem zakoupil v partnerskem obchodu t-mobile dotykovy telefon,po mesici dne 16.12.2014 jsem ho reklamoval z duvodu nefungujiciho spodniho mikrofonu,dne 16.1.2015 jsem si vyzvednul telefon ze je opraveny na reklamacnim liste bylo napsano ze zavada byla odstranena bez nutnosti vymeny ,az doma jsem zjistil ze to stale nefunguje,tak jsem se chtel optat na co mam narok a jak se mam zachovat,predem dekuji za odpovedi janda

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

doktpr365*
hodnocení

0x

Opět donést do prodejny a reklamovat.Nárok na výměnu telefonu máte až po třech stejných závadách nebo když nejsou stejné musí být čtyři.Jaký spodní mikrofon nefunguje,co to je za telefon?

jaroslavjanda
hodnocení

je to LG D 605 OPTIMUS L9 II kdyz me nekdo vola nebo ja nekomu tak me neslysi

uk9zulo

Hard reset jsi zkoušel? Tohle dokáže klidně udělat blbá aplikace.

jaroslavjanda
hodnocení

nic jsem tam neinstaloval

doktpr365: Neříkáte to úplně přesně, nárok na výměnu zboží máte do 6 měsíců od zakoupení zboží (Je ale potřeba tuto reklamaci chtít, jinak vám udělají klasickou do 2 let, kdy většinou se reklamace řeší opravou.)
Při třech stejných nebo čtyřech různých máte už nárok na vrácení peněz (případně i výměnou zboží).

 

stonek*
hodnocení

0x

Samozřejmě že máte nárok na odstranění vady, klidně bych se tam vrátil a reklamoval to znovu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]