Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám na Vás dotaz ohledně reklamace mobilního telefonu prestigio v prodejně OKAY. Mobilní telefon jsem dostal k Vánocům, avšak fungoval 6 dní a začal zlobit displej. Na webových stránkách se dá sledovat stav reklamace, a mám tam již hruba 14 dní status odesláno: to jako znamená, že mobil je stále na cestě do servisu nebo jak si to mám vysvětlit. Proto bych se chtěl zeptat, jestli má někdo zkušenosti s reklamací v OKAY, popřípadě, jak dlouho Vám trvalo než Vám reklamaci vyřídili?
Protože chci kupovat pár věcí (mobil,tv,Hi-fi,...) tak jsem začal hledat recenze na reklamace na různé obchody s elektronikou, podle porovnání cen jsem původně chtěl koupit něco i v Okay , ale narazil jsem na tohle, obchody.heureka.cz/...,
můžete se zeptat přímo u zdroje ,
ale pro mě tento obchod skončil .
doplněno 13.01.15 21:53:
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.