Reklamace - okay

Od: Datum: 13.01.15 21:30 odpovědí: 1 změna: 13.01.15 21:50

Dobrý den,

mám na Vás dotaz ohledně reklamace mobilního telefonu prestigio v prodejně OKAY. Mobilní telefon jsem dostal k Vánocům, avšak fungoval 6 dní a začal zlobit displej. Na webových stránkách se dá sledovat stav reklamace, a mám tam již hruba 14 dní status odesláno: to jako znamená, že mobil je stále na cestě do servisu nebo jak si to mám vysvětlit. :-D Proto bych se chtěl zeptat, jestli má někdo zkušenosti s reklamací v OKAY, popřípadě, jak dlouho Vám trvalo než Vám reklamaci vyřídili?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.01.15 21:50
avatar

Protože chci kupovat pár věcí (mobil,tv,Hi-fi,...) tak jsem začal hledat recenze na reklamace na různé obchody s elektronikou, podle porovnání cen jsem původně chtěl koupit něco i v Okay , ale narazil jsem na tohle, http://obchody.heureka.cz/okay-cz/diskuse/?g[z]=60,

můžete se zeptat přímo u zdroje ,

ale pro mě tento obchod skončil .

doplněno 13.01.15 21:53:

+ http://ekonomika.idnes.cz/dis…skuse=A070216_687287_test_str

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.