Domaci vyroba elektriny

Od: Datum: 11.01.15 18:51 odpovědí: 15 změna: 14.01.15 22:31
Mate nekdo nejake napady jak by se dala v domacim prostredi vyrabet elektrina. Napadlo me neco, ale rad si doplnim napady. Nechci slyset, ze se to nevyplati a ani ne jadernou, k uranu moc lidi pristup nema a ja zatim a asi porad patrim mezi ne. Konstruovat si budu neco co se mi bude libit a budu si to chtit skusit postavit. Jsem technicky typ a studuju technickou skolu. Tak neni vyrobit cokoliv. Zatim mame v planu vetrnou elektrarnu.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.01.15 19:02

Skús net,tam je kopu nápadou aj funkčných riešení.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 11.01.15 19:06

Chcete vyrábět na prodej, nebo pro vlastní spotřebu? Moc možností neni, napadá mi slunce, vítr, voda, pak plyny - dřevo, bio, zemní, tam je potřeba zužitkovat i odpadní teplo.

Od: buss®
Datum: 11.01.15 19:09

Vítr, slunce, voda, magnetické pole země, gravitace, kinetika, geotermál, motor poháněný čímkoliv s generátorem. Technický typ si neporadí jak?

doplněno 12.01.15 15:22:

ještě bych přidal fríí energii, těch ptákovin je ...

Ohodnoceno: 2x

Datum: 11.01.15 19:21

Můžeš použít dynamo nebo alternátor. Takže budeš potřebovat ocel a nejlépe měď. Začni výrobou železa. Až budeš mít zvládnutou výrobu surového, dej vědět a pokročíme k oceli.

Ohodnoceno: 6x

Datum: 11.01.15 22:23

Kogenerační jednotka. Buď koupená hotová nebo vlastní. Budete mít přebytek elektřiny a tepla, což bude zejména v létě problém.

Datum: 12.01.15 00:57

Důlržité je, jaký výkon potřebuješ vyrobit (kW) a jaké spotřebiče chceš nakrmit.

Od: aggy
Datum: 12.01.15 20:03