Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Snížení nebo ukončení tarifu VODAFONE

Od: zbynekji* odpovědí: 8 změna:

Mám u Vodafone tarif na neomezené volaní, sms a data 1,5Gb.
Zúčtovací období mám 16.v měsíci.
Nejsem vázaný smlouvou.
Jak můžu tarif nejrychleji ukončit nejlépe k 16.1.2015.
Nejradši bych zrušil číslo nebo převedl na nulový tarif.
Díky za odpovědi.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

iz*
hodnocení

3x

Zavolejte si na zákaznickou linku. Mně takhle změnili tarifu Odepiš (chtěla jsem jej zrušit) na nulový tarif.

hop®

@ivzez přesně tak, mám stejnou zkušenost, než aby přijali výpověď, raději změní na tarif s nulovým paušálem. Navíc tento nulový paušál udělají hned a není třeba tedy ještě měsíc (po dobu výpovědi) platit původní paušál. *palec*

zbyne
hodnocení

Mě na infolince, říkali že je měsíční výpovědní lhůta.

Je to pravda?

iz*

Nene, já jsem se s nimi dohodla rovnou. Jenom jsme tarif Odepiš nechali do konce zúčtovacího období (zbývalo mi asi 11 dnů).

 

hodnocení

2x
avatar gismo
Změnte si tarif na nulový nebo přejděte na kredit. Vyhnete se pak výpovědní lhůtě.
zbynekji*
hodnocení

Bude stačit pokuď tam zavolám v 13.1 nebo 14.1 aby se to stihlo k tomu 16.1

Díky.

Pokud budete chtít nulový tarif, tak to bude stačit, změní vám to ješte ten den (můžete klidně přijít poslední den zúčtovacího období). V případě přechodu na kredit mají na to až 5 dní, takže dnes je poslední den, kdy máte jistotu, že to stihnete do konce období.

zbynekji*
hodnocení

Děkuju za vyčerpávající odpovědi.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]