Reklama kvůli nedostupnosti příslušenství

Od: Datum: 09.01.15 10:05 odpovědí: 8 změna: 11.01.15 19:21

Zdravím fórum a potřebuji praktickou radu od někoho kdo se vyzná v reklamacích. Koupili jsme televizi LG s dotykovou vrstvou kvůli možnosti používání dotykovéh pera pentouch. Ukázalo se však, že LG zřejmě chybně deklaruje kompatibilitu a k této televizi dotyková pera nefungují. Je to zapeklitá situace, LG neví, prodwejce neví, nikdo neví ... Podle LG bude v budoucnu dodávka kmpatibilních per, ale neví se kdy. A teď co s tím televize je k ničemu, leží v ní peníze a já ji chci vrátit. Mám právo odstoupit od smlouvy když k ní není na trhu dostupné volitelné příslušenství (pero se k TV dokupuje volitelně, není nutnou součástí)? Koupil jsem na IČO, tedy nemůžu využít 14 denní odstoupení od smlouvy bez důvodu. Díky za rady.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.01.15 10:17
avatar

no podle mne asi neuspějete, televize plní všechny funkce a odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nemůžete, protože nejste jako právnická osoba již definován jako spotřebitel, který na to právo má

doplněno 09.01.15 10:19:

zkuste se dotazem obrátit na ČOI, jaký má na to názor, nebo na nějakého právníka

Ohodnoceno: 2x
 
Od: miramirax
Datum: 09.01.15 10:27

ČOI má nějakou bezplatnou poradnu? Existují nějaké poradny na toto téma? Za právníkem půjdu až v posledním případě. Již mě to stálo dost peněz objíždění dodavatelů a zkoušení per. Bohužel koupili jsme zařízení právě kvůli deklarované funkci, kterou nelze použít, tak jsem z toho zklamaný a vůbec přístupem celého obchodního řetězce.

Datum: 09.01.15 10:49

Já něco podobného řešil s noťasem u kterého nefungovala ani jedna ze tří dostupných PCMCA karet na trhu. Kupoval jsem tenkrát v electrowordu a normálně mi ho vzali zpátky, dokonce ani nechtěli abych si koupil jiný. Asi bych zkusil odstoupení od smlouvy, s udáním důvodu. Případně prostá reklamace, že daná funkce je jaksi nefunkční.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: miramirax
Datum: 09.01.15 11:12

Díky za zkušenost. Ona ta funkce asi funkční je, ale není k zřejmě ní dostupné to správné pero na trhu a neví se kdy a jestli bude. Teď se neví jestli to označilo špatně LG nebo jestli se to zamíchalo v řetězci atd... Moje potíž je v tom že jsme nakoupil navíc na ičo kvůli dalšímu prodeji. Tudíž na slovo odstoupení od smlouvy nikdo nechce slyšet Navíc pero jsem koupil předtím a jinde o to je situace komplikovanější. Jinak bych to vrátil jako sadu. Mimochodem jeden z dodavatelů je ALZA.cz a tam jsem nakupoval naposledy. Naprosto arogantní přístup, nezájem řešit situaci. Reklamace řeší prý pouze emailem (odpoveď místo řešení poučení o odstoupení od smlouvy atd ... ale to už je jiné téma

Datum: 09.01.15 11:13
avatar

jen si vyberete kontaktní místo (inspektorát) a necháte si poradit zdarma, když to tam píšou

http://www.coi.cz/cz/spotrebi…poradenska-informacni-sluzba/

Ohodnoceno: 2x
 
Od: miramirax
Datum: 09.01.15 11:42

Děkuji za link na poradnu.

Datum: 09.01.15 21:17
avatar

můžete využít i toto

https://www.dtest.cz/clanek-3/kontakt

mají poměrně dobré jméno i v médiích; poradí...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: miramirax
Datum: 11.01.15 19:21

Ale ne zadarmo, nejsem předplatitel dtestu Ale děkuji.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.