Symbiam - nefunguje obchod

Od: Datum: 05.01.15 16:54 odpovědí: 3 změna: 05.01.15 19:25
avatar

Dobrý den, mám mobil NOKIA N8 (Symbian) a když chci něco stáhnout z Nokia Obchodu, objeví se hláška: Při přihlašování došlo k potížím. Zkontrolujte datum a čas telefonu. Nevíte prosím, co s tím mám dělat? Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: stan33
Datum: 05.01.15 18:18
Zkontrolovat datum a čas?
Ale vážně Microsoft se chystal zrušit u obchod-neudělal to už? Jinak tradiční restart, reinstal aplikace atd...nebo počkat. ..nebo zkusit obchod Opery ta prý bude symbian nadále podporovat . Já vždycky vyčistil systém pomocí Xplore a přeinstaloval obchod ze zálohy když nefungoval dlouho. A není nějaký problém v připojení na internet?
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 05.01.15 18:30
Zkuste aktualizovat Nokia(OVI)Store.
A ze srandy zkuste posunout datum o rok zpět
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 05.01.15 19:25
avatar

Moc děkuji, v prohlížeči Opera to jde.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.