Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, asi před půl rokem jsem koupil myčku Miele (byla docela drahá), a bohužel dneska se podělala. chyba F14. V návodu mají napsáno, že v případě poruchy, kterou nelze odstranit musím volat prodejci nebo nějakou zelenou linku Miele. Co byste doporučili, řešit to přímo s prodejcem nebo s firmou? Díky
doplněno 04.01.15 09:27:Kdybych volal přímo do servisu Miele, tak jak to bude se zárukou?
ano, spojte se přímo se servisem Miele, je to nejrychlejší řešení, záruku uplatníte u nich, o tu nepřijdete, dokladujte nákup (účet, platba) nebo záručním listem. Ale pozor, pokud mají v záručních podmínkách, že myčku měl zapojit nějaký odborník, tak toto budou vyžadovat (potvrzení odborné firmy o zapojení myčky s vyznačením v záručním listu), jinak asi záruku neuznají (záleží také na charakteru poruchy)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.