Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Miele servis

Od: klaban* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, asi před půl rokem jsem koupil myčku Miele (byla docela drahá), a bohužel dneska se podělala. chyba F14. V návodu mají napsáno, že v případě poruchy, kterou nelze odstranit musím volat prodejci nebo nějakou zelenou linku Miele. Co byste doporučili, řešit to přímo s prodejcem nebo s firmou? Díky

doplněno 04.01.15 09:27:

Kdybych volal přímo do servisu Miele, tak jak to bude se zárukou?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar pavouk

ano, spojte se přímo se servisem Miele, je to nejrychlejší řešení, záruku uplatníte u nich, o tu nepřijdete, dokladujte nákup (účet, platba) nebo záručním listem. Ale pozor, pokud mají v záručních podmínkách, že myčku měl zapojit nějaký odborník, tak toto budou vyžadovat (potvrzení odborné firmy o zapojení myčky s vyznačením v záručním listu), jinak asi záruku neuznají (záleží také na charakteru poruchy)

klaban*
hodnocení

Díky za odpověď, no zapojoval nám to instalatér. OK zkusím tedy ten servis Miele. Díky

no není zač, no

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]