Miele servis

Od: Datum: 04.01.15 09:09 odpovědí: 3 změna: 04.01.15 12:29

Dobrý den, asi před půl rokem jsem koupil myčku Miele (byla docela drahá), a bohužel dneska se podělala. chyba F14. V návodu mají napsáno, že v případě poruchy, kterou nelze odstranit musím volat prodejci nebo nějakou zelenou linku Miele. Co byste doporučili, řešit to přímo s prodejcem nebo s firmou? Díky

doplněno 04.01.15 09:27:

Kdybych volal přímo do servisu Miele, tak jak to bude se zárukou?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.01.15 09:37
avatar

ano, spojte se přímo se servisem Miele, je to nejrychlejší řešení, záruku uplatníte u nich, o tu nepřijdete, dokladujte nákup (účet, platba) nebo záručním listem. Ale pozor, pokud mají v záručních podmínkách, že myčku měl zapojit nějaký odborník, tak toto budou vyžadovat (potvrzení odborné firmy o zapojení myčky s vyznačením v záručním listu), jinak asi záruku neuznají (záleží také na charakteru poruchy)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: klaban*
Datum: 04.01.15 09:42

Díky za odpověď, no zapojoval nám to instalatér. OK zkusím tedy ten servis Miele. Díky

Datum: 04.01.15 12:29
avatar

no není zač, no

Ohodnoceno: 0x
 

 

Poslední otázky Poradny elektronika
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.