Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer, mám předplacenou kartu u T-Mobile, na níž mám přes tisíc korun a nyní z ničeho nic mi přestaly fungovat služby SIM karty. Když se snažím někomu zavolat, objeví se na displeji "Znovu vytáčím" a hovor se záhy ukončí. Když chci po zadání kódu na displeji zobrazit svůj kredit, objeví se "Požadavek neproveden". Ve své samoobsluze na Můj T-Mobile si také kredit nemohu zobrazit. Nemá někdo nějaký nápad, čím to může být? Na operátora také zavolat nemohu. Mohlo by to být způsobeno tím, že mám na displeji telefonu stále Paegas CZ a ne T-Mobile? Restart telefonu nepomáhá.
mohlo by to být tím, že kredit má nějakou platnost od posledního nabití. Nezbyde vám nic jiného než sebrat SIM kartu a navštívit operátora s žádostí o pomoc. Buď o vydání nové SIM karty (pokud to pomůže) nebo sdělení co se stalo. Tu druhou informaci by dali asi i na info lince, pokud vám budou věřit, že číslo je vaše... když z něj nemůžete volat. Zkuste
Vypršení kreditu mě přijde nejpravděpodobnější. Platnost kreditu na Twist kartě je 12 měsíců.
Na infolinku by se měl dovolat i při nulovém kreditu. Nevím jak ted, ale dřív plechová huba oznamovala, že hovor nelze z důvodu nedostatečného kreditu uskutečnit. Krom tohoto co psal @clayman mě ještě napadá, že simka je už bloklá úplně.
doplněno 28.12.14 22:22:Apropo, lze se na dané číslo dovolat?
Děkuji za reakce. Nakonec se to vyřešilo, napíšu sem postup pro případ, že by se někomu stalo to samé. Zjistila jsem, že se v telefonu stejně chová i karta jiného operátora a vše vyřešilo přendání karty do jiného telefonu. Sice nechápu, jak zničeho nic mohlo přestat fungovat volání (zatímco vše ostatní na telefonu funguje), ale je to tak.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.