Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Existuje průchozí prodlužovačka?

Od: zajda888® odpovědí: 29 změna:
Dobré ráno,
nevím zda jsem v názvu otázky použil vhodnou formulaci,rád bych věděl,zda existuje nebo spíš, zda je technicky možné, aby na prodlužovací šňůře s několika zásuvkami na konci,mohly být někde uprostřed délky kabelu ještě další dvě zásuvky v rozestupu třeba půl metru od sebe.
Díky,hezký den.

29 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Nic takového se neprodává - aspoň o tom nevím. Udělat by to jistě šlo, akorát by bylo potřeba to udělat i mechanicky odolné - aby se to nevyškublo.

hodnocení

Šlo mi o to,zda je to možné takhle zapojit,nejsem elektrikář,nerozumím tomu.Jasně ze to nikde nekoupim, špatně jsem formuloval dotaz.
Diky

hodnocení

2x

Jako takové se to asi neprodává, ale není přeci problém kdekoli na trase kabel přerušit a vsadit další zásuvky.

hujer123*
hodnocení

1x

Nejjednušeji do prodlužovačky s více zásuvkami zastrčit další s potřebnou délkou kabelu.

doplněno 28.12.14 15:18:

Určitě se to dá napojit uvnitř zásuvky. Co se týká proudu, odvíjí se od toho, co do těch zásuvek zapojíte.

mkat*

A k čomu to má slúžiť?Ale najjednoduchšie je ,kúpiť si viac predlžovačiek.Ale potom treba dať pozor ,aby to tie predlžovačky aj prúdove zvládly.

hodnocení

Nechci zapojovat další prodluzky do stávající prodlužky.Mám bohužel trosku nesikovne umístěné dva spotřebiče.
A jak by to vycházelo proudove, tak to naprosto netusim.

dusger*
hodnocení

0x

Dalším řešením by mohlo být rozšíření stávajícího zásuvkového okruhu o další zásuvky, třeba v lištách. Podle popisu by tohle stejně suplovala ta chystaná prodlužovačka.

buss
hodnocení

0x

Nepochapuji. Ano, když kabel přerušíš a instaluješ další zásuvky. Ale proč, když jsou různé délky kabelů s více zásuvkam?

hodnocení