Neuznaná reklamace

Od: Datum: 24.12.14 09:16 odpovědí: 9 změna: 24.12.14 12:50

Ahoj, vyzvedl jsem si mobil po třetí reklamaci s tím, že se závada prý neobjevila. V mobilu je přesto přehrán software a je nastaven na tovární nastavení.

A mě nyní zajímá, jestli nedošlo k protiprávnímu jednání, když přehráli soft přestože se závada neprojevila?

Mimochodem mobil mám v plánu reklamovat znovu, protože závada (samovolný restart) se projevila hned pár hodin po převzetí.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.12.14 09:22

To se stává často,že napíšou závada se neprojevila s tím nic neuděláte. Tato reklamace se nezapočítává do počtu reklamací potřebných na výměnu zboží.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bmbx®
Datum: 24.12.14 09:40

To se stává často, že závada jako naschvál se neprojeví a neprojeví, tak se pro jistotu udělá nějaký zákrok. Co obsahuje software, tak je základ jej přehrát, protože to často může zabrat. Nevím co by mělo být na tom protiprávního?

Lidi to už opravdu úplně blbnete? *smich*

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 24.12.14 09:53

No mě jde spíš oto, proč jej přehráli, když mobilu vlastně nic nebylo a praktiky servisů mob. telefonů konkrétně britex.cz jsou profláklé po celém netu.

Takže podle tebe možná blbnu a podle mě jen hledám možnost jak se nenechat namotat a nevyhodit ani né rok starý mobil za cenu přes 5k , který je teď absolutně nepoužitelný.

Od: bmbx®
Datum: 24.12.14 10:19

Jo, britex je profláknutý, ale mobilu snad něco bylo ne, jen závada se jim neprojevila. Samovolné restarty jsou docela běžné u mnoha mobilů.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.12.14 10:25
avatar

software se prehrava v 99% , nebot taktez 80% zavad je softwarovych a neni HW reklamace , takze banan.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 24.12.14 11:03

souhlasím s vámi, ale píšeš, že 80% závad je soft. ale oni závadu nepotvrdili tak neměli důvod cokoli přehrávat. Průběh reklamace jsem tu někde popisoval tak jen ve zkratce: první reklamace uznána= vyměněna zákl. deska, druhá reklamace stejné závady uznána= vyměněna baterie a reproduktor, třetí reklamace stjné závady neuznána, že se závada neprojevila.

Mobil se restartuje klidně 10x do minuty a ve většině případů nelze pak ani zapnout. Vše mám zdokumentováno videi,a výpisy z crasch reportů vytvořené aplikací,kterou mi do mobilu instaloval Britex, chtěl bych tímto podpořit další reklamaci, mám ovšem obavu, že odpověď bude podobná té poslední.

Od: smiler
Datum: 24.12.14 12:16

No pokud se mobil restartuje 10X do minuty ! tak se toho nemohli nevšimnout to nechápu.Já jsem v reklamacích vždy strašně "dotěrný" a "otravný" až docílím svého.Postupoval bych následovně zašel bych do Britexu(mám ho kousek) tam bych si nechal zavolat technika i když u příjmu budou tvrdit že to není standartní postup.Tak dlouho bych otravoval a stál tam dokud technik nepřijde.Pak bych mu ukázal jak se telefon 10X do minuty restartuje toho si nejde nevšimnout.Následně bych tam telefon nechal a do předávacího protokolu bych chtěl poznámku že chci osobně předat mobil technikem po opravě a zkontroloval ty samovolné restarty před převzetím společně s ním...Vypadá to jako scifi ale ono to jinač nejde,nenechat se odstrčit atd...Jak to dáte nějaké slečince na přepážce a ta Vám to zase vrátí jak to převzela nikam to nepovede..

Co já toho za život vyreklamoval a že to bylo někdy o nervy a tvrdý boj.Kolikrát to radši vzdali a vrátli mi peníze i když to nebyl samozřejmě můj záměr..

At se Vám to povede.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: paw®
Datum: 24.12.14 12:43
Jen tak na okraj. Ten telefon se restarti i vbzakladnim nastaveni (po factory resetu) nebo az neco nainstalujete. Pokud to 2. je to v podstate nereklamovatelne.
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 24.12.14 12:50

Bohužel Britex mám přes půl republiky, mobil reklamuji tam kde jsem jej koupil tedy v tescu (poprvé a naposled).

A ano mobil se restartuje v továrním nastavení, většinou při zapnutí dat nebo po přechodu z režimu letadlo do normálního.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.